Projektstöd

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och har 6000 kontor i 70 länder. I Sverige har Adecco 4000 anställda och vi är rikstäckande med över 50 kontor från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi arbetar med uthyrning, rekrytering, outsourcing och personalomställning och är en fullsortimentsleverantör inom dessa områden. Adecco är ett auktoriserat medlemsföretag hos Bemanningsföretagen. Vi söker nu en person som ska arbeta som administrativ support inom vår uthyrningsverksamhet, för ett längre uppdrag. Du kommer att arbeta på plats hos en av våra större kunder i Eskilstuna och vara anställd av Adecco. Tjänsten är på deltid 50%. De primära arbetsuppgifterna är: -administrera dokumentation. -Dokumentera och följa upp aktiviteter. -Koordinera möten med deltagare, lokaler och utrustning. -Att hjälpa till att ta fram presentationsmaterial. Kompetenskrav för tjänsten: -Vana från administrativt arbete. -Förmåga att arbeta strukturerat. -Ett starkt sinne för ordning och reda. -Flexibel -"Service Minded" -Mycket god datavana. Urval samt intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010