Projektsupport

Projektsupport

Arbetsbeskrivning

Vi söker två medarbetare. Den ena tjänsten är en tillsvidareanställning. Den andra tjänsten är ett föräldravikariat som sträcker sig tom 31 mars 2023. Båda tjänsterna kan med fördel tillträdas omgående.
Gillar du tekniska frågor och är administrativ som person med viljan att alltid leverera hög service, vill du jobba tillsammans med andra som brinner för teknik och utveckling? Om du dessutom lockas av att arbeta i ett bolag med stark teamkänsla och som gör gott för miljön varje dag kan Ecoguard vara platsen för dig.
EcoGuard är ett företag som kan erbjuda dig en fartfylld och spännande resa inom ett teknikfyllt område där EcoGuard är det ledande bolaget på svenska marknaden idag.
EcoGuard söker nu två personer som skall arbeta som Projektsupport till vårt team. Rollerna är en del av vår Projektavdelning och du kommer ingå i ett väloljat team där alla har stort kundfokus och dessutom har väldigt kul på jobbet.

EcoGuard AB agerar i en tillväxtbransch där våra tjänster hjälper fastighetsägare att minska sin energianvändning och därmed minskad miljöpåverkan. Om du har ett tekniskt intresse, grundläggande nätverkskunskaper och är en god administratör samt lockas av att arbeta i ett bolag med stark teamkänsla och stort fokus på kundvård kan denna tjänst vara rätt för dig.

För att passa i rollen ser vi gärna att du har en bakgrund inom någon typ av administrativ service inom ett tekniskt område eller att du ex.vis gått en utbildning inom nätverk/teknik på gymnasienivå. Du behöver ha någon vana från kundkontakt och ser snabb och god kundservice som en självklarhet. Datorn och telefonen är dina främsta verktyg och tjänsten kräver att du tar ett stort eget ansvar för ditt dagliga arbete. Du kommer arbeta nära vår supportavdelning och våra projektledare.


Huvudarbetsuppgifter:
· Registrering/administrering i databaser.
· Registrering av monteringsrapporter och funktionskontroller av våra installationer.
· Kontakt med kund för att samla in information till konfigureringar.
· Konfigurering av våra produkter såsom Centralenheter, EcoCom och M-bus-konvertrar.
· Hålla koll på lagernivåer samt tillhörande inköp av ovan produkter.
· Enklare support inom IP.
· Packa, skicka och ta emot paket.
· Bistå i arbetet med att ta fram underlag för kundernas debiteringar.


Den ena tjänsten är en tillsvidareanställning. Den andra tjänsten är ett föräldravikariat som sträcker sig tom 31 mars 2023. Båda tjänsterna kan med fördel tillträdas omgående.

På EcoGuard har vi självklart kollektivavtal. Vi är kopplade till företagshälsovård via Avonova. Här får du även friskvårdsbidrag och möjlighet att träna på arbetstid.

Välkommen med din ansökan, sista dag för ansökan är 26 sep 2021

Kontaktpersoner på detta företaget

kontorschef Annica Ängerek
019252100
kontorschef Annica Ängerek

HR Annica Mälman Ängerek
019252100
Dan Wikström
+46735-294488

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ECOGUARD AB Örebro
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2021
  • Ansök senast: 26 september 2021

Besöksadress

Radiatorvägen 11
Örebro

Postadress

None
Örebro, 70227

Liknande jobb


Databasadministratör

Databasadministratör

23 december 2024

Database Administrator

Database Administrator

23 december 2024

20 december 2024

Forskningsadministratör

Forskningsadministratör

20 december 2024