OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Volvo
Är du initiativrik, ansvarstagande och en kreativ person som gillar att driva mot tydliga resultat? Ser du god service och partnerskap som en självklarthet? Då skall du fortsätta läsa för du kan mycket väl vara den vi letar efter till vårt team!
Vi söker nu en Property Manager till vårt team. Tjänsten är placerad i Lundby och du kommer att ingå i vårt team inom Property Management som ansvarar för den strategiska fastighetsförvaltningen och även drift och service. Inom divisionen finns även kollegor som arbetar med byggprojektledning, ytoptimering, inhyrda lokaler och flyttar.
DETTA KOMMER DU ATT FÅ JOBBA MED
Som Property Manager hos oss ansvarar du för ett fastighetsbestånd och har daglig kontakt med de verksamheter som verkar i lokalerna. Du har budgetansvar och ansvarar för att underhållsplaner tas fram, dokumenteras I våra system, och verkställs. Du är med som kravställare i byggprojekt och koordinerar i olika sammanhang. Du samarbetar med projektorganisation, driftorganisation samt supportfunktioner och tar ett helhetsansvar för ”ditt” fastighetsbestånd och du håller löpande kontakt med våra kollegor för att förstå nuvarande samt framtida behov.
Vi erbjuder en anställning i en spännande och internationell miljö med kollegor från olika delar av världen med en tydlig prioritet – Safety first!
Utöver ovan nämnda kommer du även att jobba med att aktivt förbättra och utveckla Group Real Estates leverans. Utföra beställningar av olika uppdrag i samarbete med både interna som externa kollegor, säkerställa att tillämpliga direktiv och lagar följs samt med finansiell uppföljning och utvärdering av ingångna avtal.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av fastighetsförvaltning/ projektledning inom byggprojekt och som gillar att ge god service och trivs att arbeta med människor. Du är självständig, noggrann, får framdrift i dina åtaganden och med ett gott humör. Vi ser gärna att du visar upp ledaregenskaper, är strukturerad, prestigelös samt har en god förmåga att samarbeta i olika team.
Kvalifikationer:
* Högskoleutbildning med inriktning mot bygg/fastighet
* Minst 5 års relevant yrkeserfarenhet från liknande roller med ett helhetsansvar (både teknisk och ekonomisk förvaltning) inom olika fastighetsbestånd. Erfarenhet från teknikintensiva byggnader är meriterande
* Du har stor vana att leda bygg-/underhållsprojekt och/eller att vara kravställare i byggprojekt samt ansvara och hålla ihop alla frågor kring ditt fastighetsbestånd
* Du är väl insatt i fastighetsägarens ansvar
* Erfarenhet av att ta fram underhållsplaner, budget och uppföljning mot budget av fastighetsbestånd
För att vara riktigt framgångsrik i denna position ser vi även gärna att du:
* är bra på att kommunicera och återkoppla/följa upp både internt och ut mot stakeholders.
* är bra på att skapa och upprätthålla goda relationer med kollegor och kunder
* är van vid och trivs med att leda möten eller team
* har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
VI ERBJUDER DIG
Du kommer att få möjlighet att arbeta med mycket motiverade och kompetenta kollegor som strävar efter att erbjuda tjänster av hög kvalitet, möta verksamhetens behov samtidigt som vi söker kostnadseffektiva lösningar. Du kommer också att få möjlighet att utvecklas och växa både professionellt och personligt i en serviceinriktad organisation där lagarbete och öppenhet värderas högt. Vi gillar att lära av varandra och ser gärna att du har ett driv när det gäller kontinuerlig förbättring.
Placeringsort: Göteborg, Sverige
Tjänsteresor: Begränsat
NYFIKEN?
Vill du höra mer kring vad vi kan erbjuda dig som del av vårt team, vad rollen innebär och hur vi kan jobba vidare tillsammans? Kontakta mig!
Charlotte Olson, Director Property Management: telnr +46 765534458
Margareta Norén, HRBP: telnr +46 765537617
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2024-09-30
Vi respekterar din dataintegritet och tar därför inte emot ansökningar via e-post.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus