OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Holiday Club Åres verksamhetsområden spänner över stora ytor i både inomhus- och utomhusmiljöer. Framför oss väntar omfattande fastighetsprojekt och vi har samtidigt högt ställda mål om att serviceleveranserna inom fastighetsförvaltningen skall vara med och bidra till ökad kundnöjdhet. För att ge oss själva dom bästa förutsättningarna att lyckas med våra strategier stärker vi nu organisationen genom att tillsätta en ny roll som Property Manager. För att passa hos oss tycker du att det är stimulerande och roligt att växla mellan ett detalj- och helhetsperspektiv. Du känner dig också bekväm med att både supportera det dagliga arbetet inom teamet samt att arbeta med dom långsiktiga strategierna i en ledningsgrupp, där affärstrycket i en säsongsbetonad verksamhet kan växla snabbt.
Ditt ansvar hos oss
Att utifrån verksamhetsplanen säkerställa en ekonomisk och kvalitativ fastighetsdrift för såväl inomhus- som utomhusmiljöer för både hotell- och lägenhetsverksamheten. Att utifrån underhållsplan säkerställa en ekonomisk och effektiv fastighetsförvaltning samt att utifrån myndighetskrav säkerställa att lagar och regler efterlevs inom fastighetsdrift och säkerhet.
Du leder verksamhetsområdet tillsammans med vår Team Leader Property Services och till ert förfogande har ni ett erfaret team med kompetenser inom olika tekniska områden. Dina huvudarbetsuppgifter är att;
Ansvara för den dagliga och långsiktiga planeringen av fastigheternas underhåll och utveckling.
Vara aktiv i dialog med moderbolag och fastighetsägare kring underhållsplan och ansvarsfördelning.
Bevaka myndighetskrav samt arbete med strategier och planering för att möta och utvecklas i linje med kraven.
Ansvara för kommunikation med myndigheter och andra intressenter gällande fastighetsfrågor.
Upphandla och planera underhållsprojekt.
Kravprofil
- Eftergymnasial utbildning inom området
- Minst 5 års arbetserfarenhet i ledande befattning inom fastighetsdrift och fastighetsförvaltning
- Relevant teknisk kunskap
- Projekt- och personalledning
Meriterande
- Erfarenhet från besöksnäringen eller annan kommersiell verksamhet med stora volymer
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med 6 månaders provanställning. Du rapporterar till VD för bolaget och har en linjerappotering till Director of Real Estate hos moderbolaget. Placering i Åre. Kollektivavtal mellan Visita och Unionen tillämpas på tjänsten.
Sista ansökningsdag är den 24:e mars. Intervjuer sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista dagen för ansökan. För eventuella frågor gällande tjänsten vänligen kontakta vår VD satu.andersson@holidayclub.se
Välkommen med din ansökan!