OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu händer det massor hos oss på Psykiatripartners! Vi breddar vår verksamhet samtidigt som vi driver och utvecklar den öppenvårdsbaserade Barn- och Ungdomspsykiatriska specialistvården och mellanvården i centrala och östra Östergötland samt i Växjö på uppdrag av Region Östergötland och Region Kronoberg. För vuxna erbjuder vi öppenvårdspsykiatri på uppdrag av Region Östergötland. Sedan december 2018 är Psykiatripartners en del av PBM Sweden AB.
Vår metodik bygger på evidensbaserad hälso- och sjukvård och vi arbetar aktivt med att utveckla verksamheten för att jobba så effektivt och säkert som möjligt. Vi har mottagningar i Linköping, Norrköping, Jönköping och Växjö.
Vi är först i Sverige med att ha en gemensam mottagning för BUP och VUP, det ger unika möjligheter att arbeta med hela familjen samt att göra bra övergångar när ungdomarna blir 18 år. Ett nytt och lite annorlunda sätt att arbeta tillsammans mellan olika specialiteter.
Nu söker vi en engagerad och nyfiken administratör till vårt kontor i Norrköping, som vill vara med och leverera ett kvalificerat administrativt stöd till våran verksamhet inom VUP och BUP.
För att trivas och lyckas i din roll behöver du vara flexibel, lösningsorienterad, ansvarsfull, ordningssam, effektiv och van att ta egna initiativ. Du är förändringsbenägen och arbetar proaktivt och trivs med olika samarbeten och bidrar till god stämning. Vi ser att du är snabblärd och är van med att arbeta i olika system och program.
Du kommer att ingå i den administrativa gruppen och rapportera till Administrativ chef.
Vi har fokus på att arbeta tillsammans inom administrationen oavsett vilken enhet man fysiskt sitter på. Därav är det viktigt att man är bekväm med att arbeta med digitala verktyg och på distans.
Arbetsuppgifter
Du kommer att tillhöra våran funktion - Patient Support - vilket innefattar följande arbetsuppgifter:
• TeleQ
• 1177
• Hantera samtal via våra svarsgrupper
• Boka nybesök/utredningar
• Boka Grupper
• Ombokning och avbokning av patienter
• Sjukanmälan internt
• Hantera och registrera inkomna remisser i Cosmic
• Bevaka meddelandeboxar/mailboxar kopplade till tidsbokning
• Delta i remissgrupp
• Schemaläggning
• Delta i utveckling av rutiner och arbetssätt
Vi söker dig som har:
• Utbildning på lägst gymnasienivå, relevant utbildning inom vårdadministration är meriterande
• Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat inom administration
• En vilja att utvecklas och vara med och bidra till koncernens framgång
• God teknisk förståelse, intresse och vana att arbeta i olika system
• En positiv inställning till att arbeta med ständiga förbättringar
• Trivs med att samarbeta i grupp
• Meriterande med erfarenhet av Cosmic
Vi kan erbjuda dig
• Ett arbete i en spännande och utvecklande miljö
• Kompetensutveckling
• Friskvårdsbidrag
Låter det spännande? Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Administrativa chef Kristin Malmberg på mail: kristin.malmberg@pbm.se
Vi behandlar ansökningarna löpande och ser fram emot din ansökan så snart som möjligt dock senast 28 februari. För att uppnå en så objektiv och rättvis urvalsprocess som möjligt tillämpar vi arbetspsykologiska tester. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med goda möjligheter till förlänging. Våra arbetstider är måndag till fredag antingen mellan 07:30-16:30 eller 8-17. Provanställning om 6 månader tillämpas.
Läs mer om Psykiatripartners i Östergötland på www.psykiatripartners.se