OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår vision är att skapa en destination sprängfylld med upplevelser. En plats där du hela tiden möts av nya intryck, en plats som erbjuder upplevelser du vill dela med olika människor och kanske viktigast - en plats där du roas i flera dygn. Känslan när du checkar ut är densamma som när du lämnar en storstad - att du inte hunnit uppleva allt och måste tillbaka.
Jacy’z är precis som ESS Group - ”a house of brands” det finns tre starka restaurangkoncept i huset tillsammans med fyra barer, en state of the art mötesanläggning och givetvis pool club & takterrass.
Vi blir över 300 personer i teamet, alla med olika bakgrund och erfarenhet.
Vi är spridda över en mängd olika avdelningar, vi jobbar olika tider och med olika uppgifter, men alltid tillsammans som ett team. Tillsammans förverkligar vi visionen, tar hand om varandra och våra gäster - det är så vi skapar stamgäster på Jacy’z.
PUBLIC AREA SHIFT LEADER
Public Area Shift Leader är en driftsorienterad tjänst där du driftsleder Housekeeping avdelningen med fokus på Jacy’z publika ytor. Som Public Area Shift Leader assisterar du vår Housekeeping Manager genom att bidra till hotellets utveckling av städning, underhåll, rutiner och kvalitetsarbete. I rollen arbetar du också aktivt med gästupplevelsen och medarbetarupplevelsen.
Den viktigaste funktionen för Public Area Shift Leader är en hög närvaro med sitt team under daglig drift för säkerställande av kvalitet och för att coacha och leda till en högre NPS och NMI.
Public Area Shift Leader förväntas vara bra påläst om bokningsläget i närtid, för att kunna informera sina kollegor i huset och göra justeringar i bemanningen för att säkerställa både gäst- och medarbetarupplevelsen såväl som de nyckeltal som budgeterats för effektivitet.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
Som Public Area Shift Leader deltar du driften samtidigt som du har ut utökat ansvar för att utveckla housekeeping-teamet, dess arbetssätt, rutiner och kvalitetsnivå med målsättningen att skapa en öppen arbetsmiljö där medlemmarna i teamet själva aktivt bidrar till utvecklingen av städrutiner och produktkvalitet.
Du assisterar vår House Keeping Manager i rekrytering, introduktion av nya medarbetare, utbildning av befintliga medarbetare och med justeringar i schemat på daglig basis utifrån verksamhetens behov.
Du arbetar aktivt med att bygga en stark teamkänsla i housekeeping-teamet där alla jobbar tillsammans. För att nå dit arbetar du dagligen med att ge ansvar och befogenheter, fira segrar tillsammans med sitt team och vara en god förebild.
Det är också viktigt att du arbetar för att främja en arbetskultur som bygger på våra värderingar, respekt och ödmjukhet med en inkluderande vänlig atmosfär.
OM TJÄNSTEN
Närmsta ledare: Housekeeping Manager
Omfattning: Heltid, varierande, dag, kväll, helg
HUR GÅR VI VIDARE, FÖR VISST GÖR VI DET!?
Vi hoppas du skickar oss ditt CV och svarar på ett par korta frågor. Vi ser verkligen fram emot att få lära känna dig lite bättre!
Vi behöver din ansökan senast den 17 oktober.