OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HARALD PIHL är den ledande leverantören av speciallegeringar och titan i norra Europa. HARALD PIHL grundades 1912 och är en pålitlig källa till expertis och kunskap på en snabbt växande marknad. Kunderna är en viktig del av HARALD PIHL-familjen. De förtjänar den absolut bästa kundservicen och det ska vi leverera.
Som Purchase Assistant kommer du att rapportera till Inside Sales Manager. Du kommer att arbeta i ett framåttänkande team där du kommer att ansvara för att assistera vår Director of Procurement tillsammans med vårt Inside Sales Team. En stor del av dina arbetsuppgifter innefattar arbete med inköp, leveransbevakning och varuleveranser.
Arbetsuppgifter
Uppföljning och bevakning av beställningar
Övervaka leveranser
Vara en del av säljuppföljningen
Stödja och hjälpa vårt Inside Sales Team samt Director of Procurement
Tulldeklarationer
Diverse administrativa arbetsuppgifter
Din profil
Utmärkt inom kommunikation och dokumentation
Erfarenhet från inköp
Driven och säljorienterad
En stor känsla för kundservice och vad det innebär
En stark drivkraft för att nå uppsatta mål
Erfarenhet av administration
En positiv attityd
Förmågan att anpassa och ändra prioriteringar när saker och ting förändras snabbt
Behärskar svenska och engelska obehindrat
Vad vi erbjuder
Marknadsbaserad lön
Friskvårdsbidrag
Ett tryggt och säkert avtal
Flextid
Heltid = 40/h vecka
Ett bonussystem för alla anställda