PwC söker en Learning & Development Coordinator

Arbetsbeskrivning

Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på heltid i minst 6 månader med möjlighet till förlängning eller anställning hos PwC. Önskad start enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på deras huvudkontor i Stockholm, på Torsgatan 21, med möjlighet till flexibelt arbete på kontoret och digitalt hemifrån.

Rollen

Du kommer att tillhöra ett Talent Impact & Development team på 10 personer. Du blir en viktig del i vårt HR-arbete där du har ett nära samarbete med både det egna teamet som med projektledare, kursansvariga, deltagare, specialister och övriga kollegor.

Utbildningarna sträcker sig över hela året, med tyngdpunkt på hösten, och riktar sig brett till alla medarbetare på PwC. Utbildningarna är både lokala och globala och sträcker sig från några timmar till flera dagar.

Några exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

Planera, utveckla och förvalta utbildningar
Stötta och arbeta nära Kompetensförsörjare och Projektledarna i teamet
Stöttning och koordinering av Onboarding, Learning och Performance
Tilldelning, uppföljning och rapportering av obligatoriska utbildningar
Övergripande ansvar och systemhantering av företagets utbildningsplattform
Analytics; rapportering och uppföljning
Vid behov stötta HR-kollegor i övriga HR-frågor


Vem söker vi

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll och är van att verka i en central position med mycket kontaktytor. Är du även systemvan tror vi att rollen kan passa dig. Kanske har du arbetat som projektledare, administratör eller koordinator innan. Vi ser också att du är en god kommunikatör i både svenska och engelska och har du erfarenhet av att hantera statistik i till exempel Excel så är det meriterande.

För att lyckas i rollen vill vi att du trivs med att självständigt driva och ta ansvar för ditt arbete och att du är en framåtlutad lagspelare. Är du dessutom en proaktiv doer, stresstålig och lösningsorienterad tror vi att du kommer att trivas alldeles utmärkt hos oss.

I rollen behöver man också gilla att hantera många olika arbetsuppgifter parallellt och samtidigt se till att leverera bra kvalité. För att klara av det vill vi att du har förmågan att prioritera och organisera men också kunna vara flexibel när det behövs.

Om PwC

PwC:s ambition är att vara ett innovativt revisions- och rådgivningsföretag med stark tillväxt.

Att erbjuda våra kunder ett brett tjänsteerbjudande anpassat till deras behov är grunden för vår affärsidé. Därför söker vi medarbetare med olika bakgrunder, erfarenheter och nivåer i yrkeslivet. I ett näringsliv som ständigt förändras är det viktigt att ha medarbetare som utvecklas i samma takt och delar med sig av sin expertis. På PwC ger vi dig stort ansvar att bidra med din egen unika kompetens såväl som förmånen att lära nytt av kunniga kollegor och i en händelserik bransch. I en föränderlig omvärld blir förmågan att bygga och bibehålla långsiktiga relationer extra viktig för att nå framgång. Dessutom behövs ett ständigt driv och högt engagemang för att kunna ge företag och organisationer revision och rådgivning i toppklass.

Vår ambition är att din tid på PwC ska vara den bästa i din karriär oavsett hur länge du stannar hos oss. Det handlar om möjligheten att göra det som utvecklar dina individuella styrkor, intressen och karriärmål, och att få rätt möjlighet vid rätt tidpunkt.

När du blir en av oss

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.

Wise Professionals är rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara konsult- och rekryteringslösningar. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Våra värdeord – nyfiken, modig och proffsig – är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund.

Nyfiken på att veta mer?

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Martina Kolga (martin.kolga@wise.se) och Abdullah Uzunel (abdullah.uzunel@wise.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


17 september 2024

Global Learning & Development Manager

Global Learning & Development Manager

10 september 2024

Learning & Development Partner

Learning & Development Partner

20 augusti 2024