OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM ANSTÄLLNINGEN
Placeringsort: Uppsala
Tjänstgöringsgrad: Heltid, måndag-fredag 08.00-16.25
Tillträde: Omgående
Anställningsform: Visstid (konsultuppdrag). Uppdraget förväntas pågå till 30:e november 2020. Eventuell förlängning kan förkomma. Behovet bakom anställningen är en tillfällig arbetstopp hos kund.
OM TJÄNSTEN
Vi söker dig som vill arbeta på ett globalt företag inom läkemedelsindustrin i Uppsala. Avdelningen arbetar med kvalitetsgranskning.
I rollen som Supply Chain Quality Engineer kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att överföra ärenden från TrackWise till Veeva och kvalitetssäkra tidigare överföringar för att säkerställa att allt är i sin ordning och även att tillsammans med kollegor lösa eventuella problem som kan dyka upp kring processen. Du kommer jobba tätt ihop med avdelningens Change Leader för att se till att ärendehanteringarna och fungerar som det ska och utförs inom lovad tid, samt se över överkommelser i deras kvalitetshanteringssystem.
Syftet med QA-avdelningen är att stödja verksamheten i Uppsala med QMS-kunskaper och expertis. Det är en enhet som granskar/godkänner inom många olika processer, vilket delvis omfattar Complaint, CAPA, Design & Development, Product release, Non-Conformity, Change Control and Validation.
Bakgrunden till behovet är att kunden har en tillfällig arbetstopp på grund av ett systembyte/omorganisering och behöver därför förstärka sitt team.
OM DIG
Vi söker dig som har:
• Civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande
• Erfarenhet av ärendehantering
• Kan tala och skriva på både svenska och engelska obehindrat
• God systemvana, då du snabbt kommer behöva sätta in dig i systemen TrackWise och Veeva.
Det är meriterande om man har erfarenhet i dessa eller liknande system sedan tidigare.
Som person bör du vara driftig och noggrann. Du är säkerhetsmedveten och mån om att alltid leverera bästa kvalitet till kunden. Vidare söker vi dig som har lätt för att arbeta både självständigt och i grupp samt kunna planera självständigt för att arbetet ska utföras i tid. Du ska inte heller vara rädd att arbeta i olika IT system.
Låter detta något för dig så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.
OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.
Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten - kontakta aktuell konsultchef jimmy.hagglund@lernia.se.
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se
OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson