QA (Quality Assurance) till Klarnas kundservice

Arbetsbeskrivning

Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Har du en hög analytisk förmåga och brinner för kvalitetsarbete samt förbättringar?Klarnas kundserviceavdelning söker just nu en QA finsktalande (Quality Assurance) för en heltidstjänst. Att arbeta i rollen som QA innebär främst att proaktivt jobba med att säkerställa och förbättra kvaliten på kundserviceprojektet genom att använda Teleperformance nyckteltal dvs.KPI?er (Key Performance Indicators) som utgångspunkt.Som QA ska du kunna hjälpa teamledare och koordinatorer med både löpande och specifika punktinsatser på produktion där det behövs, såsom medlyssning, coachingplaner och förbättringsförslag.Med andra ord ska du som QA ansvara för kvaliten på Klarna uppdraget samt prioritera mest kritiska nyckeltal och se till att teamledarna är medvetna om denna prioritering samt följa upp på detta.För denna tjänst ser vi gärna att du har en analytisk förmåga, kan arbeta självständigt och har en stor ansvarskänsla.[ Det är även viktigt att du har ett stort engagemang för teamet du arbetar med då du ska supporta teamledare med verktyg, medlyssningar, analyser och rapporter så de kan coacha sina agenter bättre. Vi söker dig som: - Har mycket goda kunskaper i finska i både tal och skrift.- Har minst ett års erfarenhet av att arbeta i callcenterbranschen.- Har hög analytisk förmåga.- Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift.- Har mycket goda kunskaper Excel för att kunna skapa samt analysera rapporter.- Är kommunikativ och pedagogisk, samt har ledarskapsförmåga.- Är resultatorienterad och mycket organiserad.- Är proaktiv och har förmåga att identifiera problemområden Tillträdelse enligt överrenskommelse.Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.[[[[[[[[[[[[[

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024