Qonsulta söker kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Qonsulta söker för kunders räkning flera kundtjänstmedarbetare i Stockholmsregionen. Är du en positiv person som tycker om att hjälpa människor och förstår vikten av ett professionellt kundbemötande, tveka inte att höra av dig till oss.
Vi söker ständigt nya människor som vill starta eller komma vidare i sin karriär men framförallt vill utvecklas. Genom vår erfarenhet från flertalet branscher och tjänster hjälper vi dig att göra rätt karriärval.
I rollen som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du är lyhörd, seviceminded och har viljan att göra ditt yttersta för att kunna hjälpa företaget att skapa långsiktiga, bestående kundrelationer. I takt med att konkurrensen växer blir det lättare att byta leverantör, det räcker inte bara med en bra produkt längre. Därför söker vi nu kundtjänstmedarbetare som förstår betydelsen av att kunna fånga hela kundupplevelsen.
Att jobba med kundtjänst på ett större företag kan både vara stressigt och utmanade men framförallt utvecklande. Du lär dig att bemöta olika personligheter och vilka egenskaper som krävs för att på ett pedagogiskt sätt kunna vägleda och rekommendera rätt lösning för kunden. En viktig förståelse som kan komma att ligga till grund för dina kommande anställningar och framtida karriär.

Meriterande
Telefonvana, social kompetens

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qonsulta Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 2 oktober 2020
  • Ansök senast: 2 november 2020

Postadress

Hammarby kaj 16
STOCKHOLM, 12063

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024