OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm, Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Quality Agent på Jollyrooms Kundservice
Är du en kommunikativ, kvalitetsmedveten & erfaren kundservicemedarbetare som är redo för nya utmaningar? Då kan du vara vår nästa Quality Agent på kundserviceavdelningen! Som Quality Agent säkerhetsställer du att våra kunder får oslagbar service samt att våra medarbetare har den bästa kompetensen och kvalitén i sitt arbete.
Vårt kundserviceteam består idag av agenter som är stationerade både på kontoret i Göteborg och runt om i Sverige då många, även efter Corona, arbetar från sina hemmakontor. Din uppgift är att genom coachning, utbildning och uppföljning säkerställa att dina kollegor i ditt team uppnår sina och företaget mål. Att de fokuserar på kunden och kvalité och levererar service i världsklass tillsammans med hela avdelningen. I arbetet ingår det att ha nära samarbete med övriga Quality Agents, teamledare och andra enheter för att ständigt utveckla verksamheten vidare för att underlätta för barnfamiljen.
We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Som Quality Agent har du följande arbetsuppgifter:
• Daglig kundkontakt med kunder för att upprätthålla spetskompetens i flöden
• Stötta, motivera och coacha kollegor i teamet och på enheten
• Hålla i interna utbildningar och workshops samt bidra till bra och uppdaterat utbildningsmaterial
• Löpande hålla coachningssamtal
• Följer upp data och statistik för att säkerställa att teamet och medarbetare uppnår sina mål och arbetar mot verksamhetens mål
• Initiera och driva projekt för att utveckla och förbättra vår kundservice
• Ha ett nära samarbete med övriga Quality Agents, 2nd Line, Teamleaders och Customer Service Area Managers
• Administrativa uppgifter kring personal, t.ex. schemaläggning, utbildningsplanering
• Tät kontakt med övriga avdelningar på Jollyroom och strävar ständigt efter att ha en god kommunikation och förbättra samarbeten
• Agera som förebild i alla lägen och arbeta värderingsstyrt efter Jollyroom värderingar
Vi tror att du har följande bakgrund:
• Minst 1,5 - 2 års erfarenhet av att arbeta i en kundservice
• Förmågan att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift
• Stor systemvana och är mästare på Excel
• Erfarenhet av att coacha
Personlighetsmässigt tror vi att du är kommunikativ, kvalitetsmedveten, prestigelös och lösningsorienterad. Du trivs i en föränderlig miljö och på en arbetsplats med ständigt utvecklingsfokus. Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut som är för verksamhetens bästa.
Meriterande:
• Erfarenhet av att arbeta med kollegor på distans
• Erfarenhet av systemen Freshdesk eller SAP
• Goda språkliga kunskaper i norska, danska, eller finska i både tal och skrift
Fördelar med att jobba hos oss:
• Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
• Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
• Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
• Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
• Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning
Upplägg och praktisk information:
• Start: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid, 40h/vecka (6 månaders provanställning)
• Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17
• Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
• Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; annett.hanna@jollyroom.se
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn eller Instagram!
Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/
Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/
Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.