Quality Assistant & Administrator

Quality Assistant & Administrator

Arbetsbeskrivning

Känner du dig manad till en ny tjänst hos oss på SOS International? Är du ute efter att arbeta nordiskt som vår nästa Quality Assistant Administrator för vår Mobility Division?
Ditt dagliga arbete
I rollen som Quality Assistant & Administration bidrar du till SOS Internationals kvalitets och efterlevnadsarbete. Du arbetar främst med administration kopplat till våra olika integrerade system och verktyg och säkrar samtliga aspekter utifrån dessa. Ditt arbete är varierande, där du omges av ett team som eftersträvar kvalité och utveckling. 

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat;
Du arbetar regelbundet med administration, underhåll, uppdatering och rapportering för de system som SOS International arbetar med ex. TQM, SOSCOM, Qualiware.
Tjänsten innefattar miljörapportering
Ansvar som supportfunktion kring samtliga aspekter utifrån ett kvalitets, efterlevnad samt hållbahetsarbete.

Din bakgrund och erfarenhet  
Vi söker dig som
Vill ta nästa steg i karriären och har en extra fallenhet för administration samt hållbarhet/kvalité. För dig faller det sig naturligt att ständigt vilja utveckla processer och säkra samtliga kvalitetssynpunkter kopplat till SOS Internationals riktlinjer.
Ser dig själv som en kommunikativ och självständig person. Du uppskattar ett noggrant arbete där du har möjlighet att även instruera och hjälpa andra medarbetare hos SOS International. 
Uppskattar att arbeta systematiskt, och anta projekt/uppgifter med redan givna instruktioner.
Har en förmåga att se helheten hos SOS International och därefter dels sträva efter utveckling samtidigt som du bedriver enhetliga processer. 
Utöver detta söker vi dig som:
Har ett brinnande intresse för kvalité och efterlevnadsarbete. 
Innehar goda kunskaper inom Microsoft Office -paketet. 
Talar svenska och engelska flytande i tal samt skrift.
Meriterande:
Det är starkt meriterande om du har arbetat med eller har grundläggande kunskap inom ISO 14001, 9001 samt 27001. 
Vi ser det även som positivt i det fall du besitter språkkunskaper inom andra främst nordiska språk. 

Om tjänsten:
Deltid, ca 20 % (8 h/vecka). Tjänsten avser en tillsvidare, med inledande sex månaders provanställning. 
Tillträde; Augusti, 2021.

Välkommen med din ansökan!
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten och SOS International är du välkommen att kontakta HR Elin, genom elin.sandberg@sos.eu
Känns det här som rätt uppdrag för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag!
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och vi förbehåller oss rätten att anställa innan tidsfristen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Markelund

Helena Lindberg

Sammanfattning

Besöksadress

Karlsrovägen 1
None

Postadress

Karlsrovägen 1
Danderyd, 18216

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024