OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service, kundnöjdhet och kvalitet? Vill du vara en viktig del i att utveckla vårt kvalitetsarbete ytterligare och på så sätt bidra till att leverera service i toppklass? Då vill vi gärna veta mer om dig!
VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA
Du kommer att lägga mest tid på att att analysera våra chattar/samtal och emails
Utvärdera kommunikationen i chattar, emails och samtal på Contact Center
Sammanställning, analys och proaktivt arbete för att förbättra kvalitet
Uppföljning och feedback till agenter
Vara involverad i nya processer och utbildning på Contact Center
Leverera statistik och rapporter
Bidra med idéer och nya tankesätt för att förbättra vårt kvalitetsarbete ytterligare
Teamet består idag av Quality Assurance Manager och Quality Assurance Analyst. Du kommer att ha ett nära samarbete med vår Quality Assurance Analyst och du rapporterar till Quality
Assurance Manager, ni alla tillhör avdelningen Contact Center. Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor vid Skanstull. Om du har du frågor kring tjänsten är du välkommen att maila biljana.cvetkovic@foodora.se
VEM DU ÄR
Noggrann
Strukturerad
Utåtriktad
Orädd för att ge och få feedback
Gilla att jobba i ett högt tempo
KVALIFIKATIONER
1-2 års erfarenhet från jobb med samtalscoachning, utbildning eller liknande
Erfarenhet av kundbemötande och service
Svenska och engelska i tal och skrift
Van vid att jobba i olika system, då du kommer att jobba i system som exempelvis Zendesk, Salesforce, Hurrier, Backend
Meriterande är erfarenhet av arbete i Playvox eller annat utvärderingsprogram
VILKA VI ÄR
Vi är alla. Vi är riders och kurirer. Vi är personer som jobbar med Marketing och Finance. Det krävs något alldeles extra hos en person för att starta och driva en business med framgång. Flera av de som varit med sen starten jobbar fortfarande kvar hos oss.
En annan viktig del för oss är att vi skapar hållbar framgång. Såväl ur ett kundperspektiv som ur ett miljömässigt. Därför är det viktigt för oss att vara koldioxidneutrala, vilket vi också är från och med januari 2020, inte bara i Sverige utan på alla våra europeiska marknader. Om det här är viktigt för dig när du väljer din framtida arbetsplats, då kanske foodora är just det företag där du skall växa och bidra till att vi når våra mål- små som stora.
På foodora vill vi lyfta de människor som jobbar hos oss. Vi värderar mångfald. Mångfald av erfarenheter, bakgrund, synsätt och idéer. Vi värderar detta högt då vi är säkra på det är just mångfald som bygger grunden för vår kultur. Och i slutändan även den produkt vi levererar. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra anställda global utveckling och samtidigt få utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD* i världen.
*LMD står för last mile delivery. Denna, och många andra nördiga förkortningar, kan du lära dig när du börjat hos oss.
FÖRMÅNER
Friskvårdsbidrag
Personalrabatt på foodora
Benify
Grymma AW’s och fester!