OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Som vår QA Customer Relations Officer erbjuder vi dig en dynamisk roll där du kommer att spela en central roll i våra kundrelationer och vårt kvalitetsarbete. Detta är en hyrrekrytering där kunden har en ambition att ta över anställningen. Placering i Mjölby, med möjlighet till hybridarbete 1-2 dagar i veckan. Du måste ha ett giltigt arbetstillstånd i Sverige/EU.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I denna breda roll kommer du att ansvara för att hantera och besvara kundfrågor med både precision och professionalism. Du kommer att vara den expert som våra kunder förlitar sig på, med djup kunskap om lagstiftning och produktmärkning. Din förmåga att kommunicera och förstå dessa aspekter på ett effektivt sätt är avgörande för att vi alltid ska ligga steget före. Som en nyckelperson i vårt team kommer din roll att inkludera samordning och ansvar för viktiga revisioner som berör kundrelationer, religiösa standarder och hållbarhetsstandarder. I ditt arbete agerar du som en viktig länk mellan våra kunder, leverantörer och interna team, och säkerställer att processerna flyter på smidigt och effektivt. En viktig del av din position är att hantera avvikelser och initiera processförbättringar som bidrar till att stärka vår verksamhet. I din roll ingår också aktivt deltagande i våra HACCP- och Food Fraud-team. Du kommer att vara en värdefull resurs för hela organisationen när det gäller att godkänna nya råvaror och genomföra internutbildning om våra standarder. Dina analytiska färdigheter kommer att vara kritiska när du bidrar till råvaruanalyser och kvalitetskontroller. Dessutom kommer du att ansvara för QA-relaterade projekt efter produktutvecklingsfasen, exempelvis att säkerställa att nya produktsegment uppfyller alla kvalitets- och säkerhetsstandarder, vilket är avgörande för att framgångsrikt lansera innovationer på marknaden. Som QA Customer Relations Officer hos oss kommer du även att ansvara för QA Capex-projekt. Du kommer att vara projektledare och ansvara för att identifiera behov och driva projekt som förbättrar och effektiviserar vår produktionsprocess. Din roll blir att leda dessa projekt från idé till genomförande, koordinera och se till att alla aspekter uppfyller våra höga kvalitetsstandarder. Du kommer att vara en förändringsagent och spela en avgörande roll för att säkerställa att våra anläggningar och processer ständigt utvecklas och upprätthåller högsta möjliga standard.
Din profil
För att lyckas och trivas i rollen som QA Customer Relations Officer på Barry Callebaut behöver du ha en högskoleutbildning och relevant erfarenhet. Den ideala kandidaten har en master- eller kandidatexamen inom livsmedel, bioteknik eller liknande med minst 3 års erfarenhet av kvalitetssäkring/livsmedelssäkerhet inom livsmedelsindustrin eller motsvarande. För tjänsten krävs kunskaper om HACCP, FSSC 2200/GFSI, GMP (Good Manufacturing Practice) och hygienstandarder. Vidare är det viktigt att du talar och skriver flytande på både svenska och engelska samt att du har en god förståelse för affärsmöjligheter och global verksamhet.
Du bör vara bekant med Googles system såsom Docs, Sheets och Slides. För att kunna hantera våra interna system på ett optimalt sätt är även kunskap om affärssystem/CRM meriterande. Som person söker vi dig som är ambitiös, handlingskraftig, positiv, flexibel och har en förmåga att ta till sig nya intryck och idéer. Du uppskattar att jobba i en föränderlig miljö med ett högt tempo, är prestigelös och kan hugga i där det behövs. Du bör ha en god samarbetsförmåga samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt. Kommunikationsförmågan är på topp. Detta innebär bland annat att du kan:
- interagera effektivt med personer på alla organisatoriska nivåer
- agera som mötesledare och handledare
- organisera, förmedla och presentera information på ett tydligt sätt
- analysera och tolka data och annan information.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi kommer löpande presentera kandidater för kunden, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Cecilia Alegria Furberg och nås på 0739252586 eller på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Relaterade taggar: #LI-Onsite
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84