OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inom Better Business levererar vi en specifik blandning av spetskompetens inom mystery shopping och kontrolltjänster. Detta tillsammans med vår heltäckande geografiska närvaro och vår kombination av driftsmodeller, med både fast personal och en stor databas med shoppers, gör oss till en unik aktör i branschen! Med tio kontor, över 250 hel och deltidsanställda i Sverige och Norge samt ca 40 000 shoppers, är vi stolta över att vara en nordiskt ledande aktör med kvalitet och leverans som ledord. Vi har nu behov av förstärkning i form av en Quality Assurance/Kvalitetsgranskare till enheten Customer Success på vårt huvudkontor i Bergshamra, Solna.
Vad erbjuder vi?
Du blir en del av teamet Customer Success och får chansen att vara delaktig i vidareutveckling och förvaltning av enheten och verksamheten samt vara med och skapa nya arbetssätt med hjälp av nya moderna systemstöd för att ytterligare förbättra för våra medarbetare på fältet och vår leverans till kund. Du arbetar både självständigt och som del av teamet samt även tillsammans med drift och sälj!
Vad innebär tjänsten?
Better Business utför löpande en mängd olika kontroller och uppdrag över hela Norden. Vi arbetar med allt från ålderskontroller, lättare kvalitetsmätningar till djupare konceptkontroller och spetstjänster inom säkerhet och svinn.
Customer Success-funktionens roll handlar om att övergripande ansvara för leveransen till våra kunder, genom planering och uppföljning samt framförallt att kvalitetssäkra de rapporter som kommer in från våra medarbetare innan dessa analyseras, paketeras och levereras till våra kunder.
Som kvalitetsgranskare ansvarar du för löpande granskning och kvalitetssäkring av rapporter samt att du är med och planerar och följer upp att alla uppdrag är utförda i tid och med högsta kvalitet.
I rollen ingår även nära dialog för kontakter med drift, partners och leverantörer, viss kontorsadministration etc.
Vem är du?
Vi tror att du har en bakgrund i en administrativ roll med erfarenhet av planering, uppföljning och rapportering. Du är noggrann, systematisk och du gillar att arbeta med svenska språket. Vi ser också gärna att du är bekväm med att jobba på engelska, både i tal och skrift. Du gillar att arbeta med detaljer men har samtidigt förmågan att se helheten.
Du är en doer som ser möjligheter istället för problem och som inte är rädd för att hoppa på nya utmaningar. Som medarbetare inom Customer Success är du kulturbärare och din personlighet och inställning är av högsta vikt. Ditt driv, personliga engagemang och flexibilitet är essentiella byggstenar för att lyckas i din roll.
Är du en energifull talang som inte är rädd för att ge det lilla extra har du här en unik möjlighet att hoppa på vår spännande tillväxtresa inom Better Business!
Vi ser gärna din ansökan senast 19 maj men sök snarast då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Varmt välkommen med din ansökan.