Quality & Communications till CDON Customer Service

Quality & Communications till CDON Customer Service

Arbetsbeskrivning

Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Karlsson

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik Rekrytering och Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2024
  • Ansök senast: 12 augusti 2024

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024