OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På ITAB hjälper vi våra kunder att förvandla konsumenternas varumärkesupplevelse till fysisk verklighet med hjälp av kompetens, lösningar och ett ekosystem av partners. Tillsammans med konsumenter och retailers levererar vi förverkligandet av fysiska, engagerade och sömlösa butiksmiljöer. Vi levererar mätbara resultat till våra kunder i form av butiksupplevelser, försäljning, effektivitet, service och driftkostnader. Läs gärna mer om oss på itab.com/sv
Är du en person med ett teknisk intresse som gillar att ha en struktur i ditt arbete och vill jobba med såväl interna som externa kontakter? Vill du också jobba på företag som ligger i framkant i sin bransch? Då kan tjänsten som Quality Coordinator på ITAB vara din nästa utmaning!
Dina arbetsdagar som Quality Coordinator
Som Quality Coordinator kommer du vara högst involverad i att vi levererar produkter av högsta klass, och en service utöver det vanliga till våra kunder. I rollen kommer du att ha direkt kontakt med våra kunder för att på bästa sätt ta emot, hantera och driva kvalitetsrelaterade reklamationsärenden. Ärendena inkommer från kundernas säljbolag över hela världen, men kan även komma direkt från slutkund. Du kommer göra bedömningar hur ärendena ska tas vidare och arbeta med att slutföra processerna med bästa tänkbara service. I rollen kommer du att representera ITAB och utveckla befintliga samarbeten med våra kunder.
Är det du som kommer trivas i denna roll?
För att du ska trivas i denna roll ser vi med fördel att du har någon form av teknisk utbildning och/eller ett par års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har tidigare arbetat i affärssystem och det är meriterande om du har erfarenhet av Jeeves. Tjänsten innebär många kontaktytor, både internt och externt, och ställer därför krav på en hög servicegrad där du på daglig basis kommunicerar med kunder och leverantörer på både svenska och engelska. Till din hjälp har du prestigelösa kollegor där man arbetar teamorienterat med korta beslutsvägar.
Som person ser vi att du har en hög initiativförmåga samt en förmåga att självständigt driva ärenden framåt. Då rollen innebär många kontaktytor ser vi att du är duktig på att skapa, upprätthålla och utveckla relationer. Du är strukturerad och ordningsam samt trivs i en roll med högt tempo där du kan komma att hantera flera ärenden parallellt.
Placeringsort: Jönköping
Tillträde: 1 maj eller enligt överenskommelse
Omfattning: 100%, dagtid på vardagar
Tjänsten är ett föräldravikariat som beräknas pågå i cirka ett år.
Vad erbjuder dig...
Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar på ITAB. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort-och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings-och bemanningsföretag du också.