Quality Developer till Tre!

Quality Developer till Tre!

Arbetsbeskrivning

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till Tre.

Vi söker dig som vill vara med och driva operativ kvalitetsutveckling och vara drivande i utveckling av rutiner och processer. Vi söker dig som vill arbeta som Quality Developer inom vår Kundserviceorganisation. Du kommer tillhöra avdelningen Quality Management (Channel Support) som är en stödfunktion för både Tres konsument-, och företagsaffär.

Tjänsten innebär i korthet att leda samt medverka i projekt för t ex utveckling av produkter, system, processer och/eller rutiner genom att identififera utbildningsbeho för att sedan producera utbildningar (både klassrum och e-learnings). För att lyckas på bästa sätt kommer du arbeta nära organisationen för att kravställa inom IT-leverans samt interna processer och rutiner. Rollen har fokus på att kvalitetsutveckla, kostnads – och arbetseffektivisera våra kundnära kanaler.

Vidare så innebär tjänsten att du:

• Analyserar och använder data för att minimera customer effort och smidigaregöra kundresan.
• Förse chefer och medarbetare med relevant och kommunikativ information.
• Sammanställa månadsrapport, uppföljning av enhetens arbete med statistik och analys, bl a till ledningsgruppen för Kundserviceorganisationen.

För att lyckas och lyckas i rollen söker vi dig som trivs i en föränderlig organisation, har ett starkt personligt driv och som gillar att påverka. Du är duktig på att lyfta blicken samtidigt som du förstår vikten av att gå ner på detaljnivå för att utveckla lösningar

Vi tror att du är en stark kommunikatör som har lätt för att förmedla dina budskap till individer och grupper i utbildningssyfte såväl som i ledningsgrupper. Du kan utmana befintliga ramar genom ett kreativt och öppet tankesätt. Du är strukturerad i ditt arbete samt analytisk och pragmatisk i dina relationer med andra. Då rollen är bred med många kontaktytor krävs god samarbetsförmåga.

Vidare ser vi att du har:

• Erfarenhet av att skapa och leda utbildningar.
• Erfarenhet av processutveckling och projektledning.
• Erfarenhet från kundservice/callcenter eller butik.

Givetvis har du mycket goda kunskaper i office-paketet, (Visio, Excel, Powerpoint) och vi ser även att du har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska.

Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsplats med engagerade kollegor som älskar sitt jobb. Här får du möjlighet att utmana dig själv och andra. Det är högt i tak och har du kloka idéer är sannolikheten stor att du får förverkliga dem.

Läs mer om hur det är att arbeta på Tre här och via vår Instagram. Sista ansökningsdag är den 27 december men vi intervjuar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så tveka inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor kontakta Emelie Granbom, emelie.granbom@tre.se.

Varmt välkommen till Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2020
  • Ansök senast: 27 december 2020

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


Strategic Business Developer

Strategic Business Developer

23 december 2024

Business Transformation Lead

Business Transformation Lead

23 december 2024

19 december 2024