OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i södra Sverige sökes nu en kvalitetsanalytiker- kanske kan det vara du?
Du kommer att analysera inkommande tekniska frågor relaterade till verksamhetens kunders förpackningsutrustning och reservdelar, utföra systematisk rapportering av ärenden och anspråk på att vidarebefordra dem till ansvarig organisation inom organisationen Du kommer att leda ersättningen till kund och analys för att möjliggöra faktabaserad kommunikation och beslutsfattande på många olika nivåer.
Exempel på arbetsuppgifter:
Analysera problemen, analysera grundorsaken och involvera ansvariga organisationer.
Analysera kundanspråk, ge ersättning, vidarebefordra till grundorsaksägaren enligt skadepolicy.
Analysera data och skapa statistik och rapporter om frågor och anspråk för att stödja affärsbeslut.
Säkerställa datakvalitet och dela uppdatering om grundorsaken och vidtagna korrigerande åtgärder.
Stödja och coacha organisationen i process- och verktygsanvändning.
Kommunicera dagligen med våra kunder och samarbeta internt för att hitta lösningar.
Nödvändiga färdigheter:
Ditt fokus på kvalitet är starkt, du är strukturerad och noggrann. Du visar kundfokus och strävar efter kundnöjdhet. Du är analytisk och en välorganiserad person som tycker om att lösa problem. Du har tekniskt intresse och förmåga att gå på djupet i frågor. Samtidigt kan du tänka i ett bredare perspektiv med överblick över hur saker hänger ihop. Du har hög kommunikationsförmåga och har lätt för att samarbeta med andra över gränser.
För att passa för detta uppdrag tror vi att du trivs med att arbeta självständigt på ett självständigt sätt. Du strävar efter att vara en del av en internationell miljö samt att du ska kunna arbeta under stress och tidspress.
Föredragna färdigheter:
Du har erfarenhet av kvalitetsanalys, allmän utrustningskunskap, datainsamling och rapportering. Du har en djup erfarenhet där du har arbetat med kvalitets- och/eller kundtjänstledning. Du har erfarenhet från intressenthantering i en internationell miljö inklusive direkt kundkontakt.
Rollen har sin utgångspunkt i Lund och avser ett heltidsarbete. Tjänsten startar i september och löper tillochmed slutet av mars 2024.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.