Quality Manager

Arbetsbeskrivning

Aditro Aditro Customer Services är Nordens ledande kundserviceföretag.De drygt 3000 medarbetare hanterar varje år mer än 20 miljoner kundkontakter - dygnet runt, året runt.Vi finns på plats i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Holland och Belgien.Vi har stor erfarenhet av att framgångsrikt driva omfattande och komplexa uppdrag för kunder inom bank och finans, försäkring, telekom, media, energibolag, ideella organisationer med flera.För mer information: www.aditro.com Vi söker omgående en Quality Manager (QM) till vårt nordiska supportuppdrag för Microsoft med placeringsort Piteå. Du kommer att ingå i vår Quality Team med analyser av våra produktionsdata, utarbetande av utvecklingsplaner samt framtagande av rapporter.Mycket goda kunskaper i engelska och Excel på avancerad nivå är en förutsättning för att klara av arbetsuppgifterna.Du rapporterar till Operations Manager.Befattningen innebär att du utifrån produktionsresultat på ett övergripande plan (för alla leverans siter) utarbetar förslag på åtgärder som ligger i linje med kundavtal men samtidigt ger: - likvärdig kvalitet inom hela leveransen - gemensamma processer - långsiktighet - möter våra ekonomiska mål Vi söker dig som har följande profil/egenskaper: .Har tidigare erfarenhet av management/ledarskap..Har förmåga att ta hantera svåra samtal och ta nödvändiga beslut..Är ödmjuk, har en förmåga att skapa bra arbetsklimat och arbeta i team..Är stresstålig, har god arbetskapacitet och stimuleras av att arbeta mot dynamiska, tuffa och utmanande mål..Är analytisk och har mycket hög problemlösningsförmåga..Behärskar Excel på avancerad nivå..Är organiserad, strukturerad och har en förmåga att utveckla fungerande rutiner..Har ett förhållningssätt som sätter kunden i fokus..Är kommunikativ och har mycket goda kunskaper i engelska (både tal och skrift).Slutligen är det viktigt att du har förmågan att arbeta självständigt, ta egna initiativ och fungera väl i samarbetet med andra.Stor tyngd kommer att läggas på dina personliga egenskaper.Sysselsättningsgraden är heltid och arbetstiderna är normalt dagtid, måndag till fredag.Resor kan ingå i befattningen. Utbildning kan bli nödvändig.Tjänstgöring under kortare period vid vår site i Oslo eller Köpenhamn kan förekomma.

Sammanfattning

Liknande jobb


30 december 2024

IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024