OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Quality Manager kommer du att vara ansvarig för kvalitetssäkringen och installationer utförda av våra underleverantörer för telekom utrustning. Du kommer att ha följande arbetsuppgifter: ? Ansvara för kvalitetskontroll i projektimplementationen. ? Sköta planeringen av kvalitetskontrollen gällande implementation, inspektion, teknisk support samt säkerställa projektleveransens kvalite. ? Bidra med expertis och konsultation gällande projektets kvalitet. ? Övervaka och se till att våra underleverantörer fullföljer sina åtaganden enligt kontrakten. ? Utbilda ny personal samt våra kunder inom kvalite och se till att de får nödvändig behörighet. ? Sköta kommunikationen med våra kunder för att förstå deras EHS-Q (Environment, Health and Security) management samt koordinera den externa certifieringen/granskningen. ? Övervaka förbättringsprocesser inom EHS-Q och säkerställa att de följer riktlinjerna för internationella standarder såsom ISO9001, ISO14000, OHSAS 18001 samt lokala och gemensamma regler. Vi söker dig som: ? Har utbildning inom telekom eller annan relevant utbildning. ? Har minst tre års erfarenhet av installation av telekom utrustning eller relevant erfarenhet från branschen tex från en operatör, leverantör av telekom utrustning mfl. ? Har kunskap kring specifikationer gällande installation av utrustning samt kunskaper om arbetsprocesserna. ? Erfarenhet av kvalite och EHS-Q. Det är meriterande om du har erfarenhet inom Wireless-området. Organisation: Du kommer att ingå i avdelningen Service & Delivery med kontor i Stockhom, Kista. Avdelningen verkar i Norden och Baltikum. Ansökan: Eftersom vi är en internationell organisation med Engelska som koncernspråk så ser vi fram emot din ansökan på Engelska.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningsansvarig Andreas S.
Ranjith Engu
0737199405
CEO Johan Bergström
0852507750
0704324414
CEO Johan Bergström
0704324414
0704324414
Recruiter Telecom Dimitris Lyris
0700904792