OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
I rollen som Quality Manager på Webhelp Nordic, så har du en kritisk roll där du ansvarar för att upprätthålla och utveckla en hög standard inom alla kvalitetsrelaterade processer. Genom att engagera ditt team - Quality Coach samt Analysts - så supporterar du proaktivt uppdragets leverans av en kundservice i enlighet med klientdriven och intern kravställning.
Det finns en tydlig kravställning på förmågan att analysera och effektivt implementera aktiviteter riktade mot att förbättra kvaliteten av genomförda transaktioner på såväl individ- som skillnivå. Du måste förstå produktionen, kvalitets- och effektivitetsmål, ha en djup förståelse av rutiner och processer, samt förstå hur de påverkar olika mätetal. Du trivs med och är positiv till att utveckla dina medarbetare och ger dem goda förutsättningar att lyckas med sina mål. Du bidrar också i klientdialogen genom ett proaktivt arbete baserat i stort ansvarstagande.
Du kommer att rapportera till Head of Quality.
Relevant bakgrund och erfarenhet:
- Kunskap och erfarenhet av klientens IT-miljö är meriterande
- Erfarenhet av att jobba med kvalitetsprocesser
- Förståelse för COPC:s ramverk
- Ha arbetat i interna system såsom Qlikview
- Kunskap i att kalibrera transaktioner mot en gauge
- Analytisk förmåga och att arbeta med data
- MS Excel
- Minimum 3 månaders erfarenhet som QC/QA/TM, mer är meriterande
- Flytande i svenska och engelska
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Leda och utveckla ett team av Quality Coacher och Analysts
- Säkerställa en positiv och hälsosam arbetsmiljö, såväl fysiskt som psykosocialt
- Kommunicera till direktrapporterande om uppförandekoder, säkerhet, måltal, utfall, värde, policyer etc
- Upprätthålla formella rutiner såsom RAK, ge feedback - såväl teambaserat och one-to-one, vidta nödvändiga aktiviteter för att upprätthålla och förbättra utfallet av KPI:er
- Analysera team-, skill-, och uppdragsdata, hitta möjligheter till förbättring och upprätta aktivitetsplaner
- Arbeta nära Operations för att säkerställa en samstämmig bild av aktiviteter och fokusområden
- Säkerställa ett effektivt genomförande av kvalitetsprocesser
- Utveckla partnerskapet med klienten. Deltagande i löpande möten.
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Kalmar, Alicante eller Malaga
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, (börjar med 6 månaders provanställning).
ARBETSTIDER: Måndag- Fredag 08:00-17:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-02-25
Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
För eventuella frågor angående tjänsten kan du kontakta:
Daniella Kalström daniella.kalstrom@webhelp.com
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780