OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Nu söker vi en Quality & Process Coordinator (QP) till vår site i Söderhamn. Som QP kommer du att arbeta med att implementera kvalitetsprocesser samt se till att dessa efterlevs på siten. Rollen innebär att du rapporterar till vår Quality & Process Manager i Stockholm men du kommer även att jobba nära vår Contact Center Manager i Söderhamn för att säkerställa att vi jobbar effektivt, sett ur ett kvalitetsperspektiv. Du kommer att ansvara för kvalitetsprocesserna på siten och därmed även[ se till att identifiera processer och arbetssätt som kan behöva förbättras.I ditt arbete kommer du bland annat att planera och genomföra internrevisioner, förbättra rutiner och processer i produktionen samt hjälpa till med att säkerställa att vi kan nå de mål som är satta enligt TPQFU. Vi söker dig som är oerhört driven men också pedagogiskt lagd. Du skall vara duktig på att effektivisera arbetsmetoder men även kunna implementera dessa på ett sådant sätt att alla medarbetare förstår och känner sig trygga med de rutiner som sätts. Vi ser gärna att du arbetat med kvalitet eller liknande frågor tidigare alternativt har utbildning inom området.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman