OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten
Som Kontorsvärd hos Quick Office är du värd för kontorshotellsenheten vilket innebär att bemanna receptionen, administrera enheten och vara kunder/hyresgäster behjälplig i deras vardag i enlighet med konceptet.
Arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter:
– Bemanna receptionen (måndag-fredag kl 08.30-17.30)
– Att aktivt medverka till in- och merförsäljning
– Vara uthyrare behjälplig och utföra visningar för potentiella kunder
– Sköta in- och utflytt av kunder
– Ansvara för mötesrumsbokningar och service till mötesrumskunder
– Fakturera och sköta administrationen kring hyresgästernas avtal.
– Inköp till enheten
– Kvalitetssäkra enheten i enlighet med Driftshandboken
Vem söker vi?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och självklart är det är det viktigt att du brinner för att ge högsta möjliga service till alla våra kunder. Vi söker dig som är flexibel, serviceinriktad och engagerad. Vidare är du strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du trivs i en miljö där det händer mycket och du har lätt för att prioritera och fatta beslut. Vidare tycker du om att arbeta självständigt och under eget ansvar. Du en viktig resurs i våra hyresgästers vardag och därför blir ditt personliga engagemang och din känsla för våra hyresgästers behov avgörande för vår gemensamma framgång.
Du har kunskaper inom ekonomi och hantering och tolkning av avtal och du har lätt för att lära dig olika IT-system. Har du erfarenhet från Vitec Hyra är det mycket meriterande.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift och kan uttrycka dig väl.
Ansökan
Ansvarig för rekrytering är Jessica Martinsson. Skicka personligt brev och cv till jessica@quickoffice.se. Senaste ansökningsdag är 210531. Tjänsten tillträds under juni och urval sker löapande.
Välkommen med din ansökan!