Rådgivare till Intrum på heltid!

Rådgivare till Intrum på heltid!

Arbetsbeskrivning

Nu rekryterar vi nya kollegor till Intrums team i Göteborg och vi söker dig som är serviceinriktad, ödmjuk och som vill komma till en arbetsplats med stort fokus på att hjälpa människor till en sund ekonomi.

Intrum Sverige AB är branschens ledande leverantör av kredithanteringstjänster och sitter mitt i centrala Göteborg. Nu söker vi personer till rollen som rådgivare med hjärtat på rätta stället till deras målmedvetna Front Office-team för ett långsiktigt uppdrag där det finns mycket goda chanser att bli tillsvidareanställd hos Intrum framöver.

Om tjänsten:
I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande ärenden från Intrums slutkunder via telefon men även via mejl. Genom ett högt engagemang levererar man gemensamt på Intrums kundlöften och driver affärer mot högre inkassering. Intrum arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som de håller en hög kvalitet i leveransen till kund och slutkund - De ser till att det händer!

Några av dina dagliga uppgifter består av att:

• Besvara inkommande telefonsamtal från slutkunder.
• Utgående telefonsamtal till slutkunder.
• Besvara mejl från slutkunder
• Ha kontakt med myndigheter och ombud
• Samarbeta tätt med övriga funktioner inom Intrum

Tillsammans med ditt team kommer du genom hög servicegrad och lösningsorienterat förhållningssätt öka kundernas kassaflöde.

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom service och gillar att hjälpa människor. Du har förmågan att leda sig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.

Eftersom du kommer att arbeta i team ser vi att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt. Som person är du positiv och respektfull i ditt bemötande mot såväl kunder som kollegor.

Vi ser gärna att du har ett par års arbetslivserfarenhet men stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Vad Intrum erbjuder:
Intrum är det marknadsledande kredithanteringsbolaget i Europa och sitter mitt i centrala Göteborg. De är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Empathy, Ethics, Solutions och Dedication.

Intrum erbjuder dig ett utvecklande arbete där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Genom att varje dag vilja vara lite bättre än gårdagen, tar de fram det bästa hos varandra. Branschen förändras konstant, Intrum är därför alltid på väg framåt och slutar aldrig att utvecklas. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, samarbete och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos Intrum.

Eftersom Intrum vill ge dig rätt förutsättningar att göra ett bra arbete hos dem ingår en betald utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll och med de uppgifter som du ska utföra. Intrum erbjuder dig även samtalscoaching för att du ska lyckas så bra som möjligt och utvecklas i din roll.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om anställningen

Placeringsort: Göteborg

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Tillträde: Start mitten på April (4 veckors utbildning med obligatorisk närvaro samtliga dagar)

Anställningsform: 6 månaders visstidsanställning med goda chanser till förlängning

Om ansökningsprocessen
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024