Rådgivning - Zmarta

Rådgivning - Zmarta

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och påverka ett snabbfotat, innovativt bolag inom Fintech-branschen som gör allt vi kan, för att våra kunder ska få en bättre privatekonomi?

Har du intresse av försäljning, ekonomi, högt tempo och att skapa värde för våra kunder?

Då är du rätt person för tjäntsen!

På avdelningen Rådgivning:

På denna avdelning gör du första steget, precis som på handläggningen, men här följer du sedan kunden hela vägen till ett utbetalt lån. Du lämnar här även besked till kunden, med vilka bud vi fått fram från våra samarbetspartners och pratar med kund över hur de på bästa sätt kan komma ner i kostnad för sina lån och krediter, på så sätt hjälpa kunden till en bättre privatekonomi.

Vi har väldigt hög kundnöjdhet och det är något vi aldrig kommer tumma på. Självklart ska du som söker dessa roller förstå värdet av service i världsklass.

Vi har ett stort fokus på att våra medarbetare ska trivas och satsar därför mycket vi på våra anställda. Utöver att erbjuda branschens högsta löner sitter vi i nya lokaler i Vasastan och anordnar många aktiviteter, säljtävlingar och AfterWorks om nu digitala.

 

Vi tror att du har dessa framgångsfaktorer:
Brinner för att utvecklas och älskar att utmana din comfort zone för att alltid vara den bästa versionen av dig själv.
Ett stort inre driv och en klar målbild över vad du vill åstadkomma.
Bygger dina relationer på tillit och förtroende som skapar värde för våra kunder.
 Du förgyller dina kunders vardag genom en hög kompetens inom ditt yrkesområde, fantastisk service och en härlig energi.
Flitens lampa lyser starkt hos dig, att fokusera fullt ut genom hela arbetsdagen är en självklarhet.
I rollen som säljare på Zmarta behöver du även vara uthållig och ha ett gott mått av självledarskap, för att skapa väl fungerande rutiner som leder dig till framgång i ditt arbete.
Du behärskar det svenska språket väl och kan även växla till god engelska vid behov


Zmarta Stockholm (Insplanet) erbjuder:

Arbetstider mån – fre 08.00 – 17.00
Nytt kontor i Vasastan
God garanterad ersättning oavsett resultat första tiden
Hög provisionsmodell
Snabba och tydliga karriärmöjligheter
Heltidstjänst


Sök med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du tycker att du passar för tjänsten.

Under dina första veckor bjuds du in till ett Onboarding-program, som ger dig kunskaper om företaget, vår säljprocess och de tjänster vi erbjuder, detta sker fysiskt på vårt kontor. En erfaren och motiverad säljledare finns vid din sida, för daglig feedback och coachning.

Du ska vara fri från betalningsanmärkningar och inte ha ett aktivt skuldsaldo hos kronofogden.

Vi går igenom ansökningar löpande och är du en av de kandidater som bäst matchar vår profil, blir du kontaktad för en digital intervju. 

För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 21 april 2022

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024