OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att hjälpa människor, ge god service och söker ett långsiktigt deltidsjobb? Är du ansvarstagande och vill hjälpa Söderberg & Partners i deras mötesbokningsenhet? Då kan detta vara tjänsten för dig, välkommen in med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Såhär beskriver vår tidigare konsult Pistis sitt uppdrag på Söderberg & Partners:
"Jag tycker att Söderberg & Partners kännetecknas av hjälpsamma medarbetare. Det bästa i mitt jobb är kollegorna i teamet som alltid finns tillgängliga för frågor! Vår teamledare Maria är alltid närvarande vilket gör att jobbet både känns tryggt och roligt! Jag känner alltid gemenskap när jag kommer till jobbet."
Academic Work har idag fyra medarbetare som jobbar som rådgivningshandläggare på Söderberg & Partners, varav vi önskar att utöka denna studentpool med ytterligare två stycken. Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Söderberg & Partners. Uppdraget kommer att vara på deltid och innebära att du arbetar cirka 2 pass i veckan.
Du erbjuds:
* En modern arbetsplats mitt i Sundsvall som präglas av hjälpsamma, modiga, ansvarsfulla och drivna medarbetare
* Att vara ansiktet utåt och vässa din kommunikationsförmåga mot kunder
* En flexibel deltidstjänst där du får möjlighet att samla värdefulla erfarenheter och dryga ut studiebidraget
ARBETSUPPGIFTER
Som rådgivningshandläggare på Söderberg och Partners kommer du vara ansiktet utåt i dialog med företagets kunder. Dina främsta uppgifter kommer att vara att boka möten till rådgivarna för personlig pensionsrådgivning. Detta innebär att dina främsta arbetsredskap kommer vara dator och telefon för att ringa och administrera dina samtal.
VI SÖKER DIG SOM
* Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 3 terminer kvar.
* Är bekväm med Office-paketet och har en god datorvana
* Kommunicerar väl i tal och skrift på svenska och engelska då det krävs i kontakt med kunder och kollegor
Det är meriterande om du har erfarenhet av ett administrativt arbete och vana att ge kundservice via telefon och mail.
Som person är du:
* Strukturerad
* Serviceinriktad
* Resultatinriktad
Övrig information:
* Start: September
* Omfattning: Deltid, 2 pass/vecka, Måndag - fredag, 08:30-12 & 13-16:30
* Placering: Sundsvall
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och S&Ps önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Söderberg & Partners eller kika på filmen för att se hur medarbetarna själva beskriver arbetsplatsen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231