Rådgivningshandläggare på deltid till Söderberg & Partners!

Rådgivningshandläggare på deltid till Söderberg & Partners!

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att hjälpa människor, ge god service och söker ett långsiktigt deltidsjobb vid sidan av dina studier? Är du ansvarstagande och vill hjälpa Söderberg & Partners i deras mötesbokningsenhet? Då kan detta vara tjänsten för dig, välkommen in med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Såhär beskriver vår tidigare konsult sitt uppdrag på Söderberg & Partners:

"Jag tycker att Söderberg & Partners kännetecknas av hjälpsamma medarbetare. Det bästa i mitt jobb är kollegorna i teamet som alltid finns tillgängliga för frågor! teamledare som är alltid närvarande vilket gör att jobbet både känns tryggt och roligt! Jag känner alltid gemenskap när jag kommer till jobbet på Söderberg & Partners."

Academic Work har idag tre medarbetare som jobbar som rådgivningshandläggare på Söderberg & Partners, varav vi önskar att utöka denna studentpool med ytterligare tre stycken. Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Söderberg & Partners. Uppdraget kommer att vara på deltid och innebära att du arbetar cirka 2 pass i veckan.

Du erbjuds:


* En modern arbetsplats mitt i Sundsvall som präglas av hjälpsamma, modiga, ansvarsfulla och drivna medarbetare
* Att vara ansiktet utåt och vässa din kommunikationsförmåga mot kunder
* En flexibel deltidstjänst där du får möjlighet att samla värdefulla erfarenheter och dryga ut studiebidraget


ARBETSUPPGIFTER
Som rådgivningshandläggare på Söderberg och Partners kommer du vara ansiktet utåt i dialog med företagets kunder. Dina främsta uppgifter kommer att vara att boka möten till rådgivarna för personlig pensionsrådgivning. Detta innebär att dina främsta arbetsredskap kommer vara dator och telefon för att ringa och administrera dina samtal.

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1,5 terminer kvar.
* Är bekväm med Office-paketet och har en god datorvana
* Kommunicerar väl i tal och skrift på svenska och engelska då det krävs i kontakt med kunder och kollegor

Det är meriterande om du har erfarenhet av ett administrativt arbete och vana att ge kundservice via telefon och mail.

Som person är du:


* Strukturerad
* Serviceinriktad
* Resultatinriktad


Övrig information:


* Start: Mars
* Omfattning: Deltid, 2 pass/vecka, Måndag - fredag, 08:30-12 & 13-16:30
* Placering: Sundsvall
* Ansvarig rekryterare: Johan lilieqvist


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Söderberg & Partners önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Söderberg & Partners eller kika på filmen för att se hur medarbetarna själva beskriver arbetsplatsen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2021
  • Ansök senast: 27 februari 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024