Ramudden expanderar i Jönköping och vi söker en Arbetsledare

Ramudden expanderar i Jönköping och vi söker en Arbetsledare

Arbetsbeskrivning

Ramudden skapar säkra arbetsplatser genom anpassade lösningar, med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den. Vi finns idag på ett 60-tal platser i Sverige, Norge, Finland, Estland och Kanada och omsätter runt 1,3 miljarder per år och har ca 700 anställda.

Om tjänsten:
Du kommer arbeta som Arbetsledare på vår depå i Jönköping. Tillsammans med dina kollegor hjälper du kunden med de trafiklösningar de behöver via personliga möten, telefon och mail. Med hög serviceförmåga säkerställer du att kunden får rätt material, vid rätt tid och att arbetet utförs korrekt och med bra kvalité.
Du arbetar även med att ta fram TA-planer samt de tillstånd och underlag som krävs för etableringen. Du hanterar alla kontakter med de som är inblandade i projektet såväl externa som interna. Du genomför riskbedömningar för skiss och etablering. Du hjälper även till med att planera materialflöden i berörda projekt samt planerar och fördelar arbetet i samråd med kollegor och depåchef. Du ansvarar även för att utfört arbete blir fakturerat.
I rollen som arbetsledare hos oss på Ramudden i Jönköping får du stor användning av din förmåga att vara lösningsorienterad. Du trivs med att sätta kunden i fokus och strävar alltid efter att ha nöjda kunder.
Under vissa tider kan belastningen på våra depåer vara hög så att vara stresstålig är ett måste i detta yrke.
Vi arbetar som ett team på vår depå, där vi värdesätter flexibilitet, initiativtagande och noggrannhet. Alla arbetar tillsammans och hjälper varandra.

Tjänsten är heltid med placering i Jönköping.
Arbete kan även förekomma på obekväma tider.

Om dig:
Vi söker dig som är lösningsorienterad och har en utpräglad känsla för service. Du ser möjligheten att genom dina professionella och engagerade kollegor utvecklas inom området trafikanordningar, med allt vad det innebär med produktkunskap, kundservice och problemlösning. Erfarenhet inom branschen är ett krav och har du arbetat i en liknande arbetsledande roll tidigare så är det meriterande. Du förväntas kunna överblicka flera saker samtidigt och vara bra på att organisera och prioritera ditt arbete.
Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper och social kompetens i denna rekrytering. Inom Ramudden finns en stark entreprenörsanda så vi söker dig som är resultatorienterad, har ett affärsmässigt förhållningssätt och är självgående i ditt sätt att arbeta. Då det dagliga arbetet innebär mycket kontakt med olika aktörer krävs det att du har en hög social kompetens och har lätt att samarbeta.



DETTA ERBJUDER VI DIG
Som vår nya kollega kan du se fram emot en framåtblickande företag med stor entreprenörsanda, en stark sammanhållning och en stabil arbetsplats. Vi vet att alla duktiga medarbetare är Ramuddens största tillgång. Därför satsar vi extra mycket på kompetensutveckling och fortbildning av alla i personalen.
Vi har även en friskvårdssatsning som vi kallar "Passion for health" med fokus på att vi skall må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare. Som medarbetare på Ramudden kan du ta del av många olika förmåner inom hälsa, friskvård och fritid. Läs mer på

https://www.ramudden.se/passionforhealth

Rekrytering sker löpande, välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ramudden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2021
  • Ansök senast: 20 januari 2022

Besöksadress

Brunnsvägen 20
None

Postadress

Brunnsvägen 20
Södertälje, 15242

Liknande jobb


6 november 2024

1 november 2024

31 oktober 2024