Ramudden söker en administratör till Kungen kurva

Ramudden söker en administratör till Kungen kurva

Arbetsbeskrivning

Ramudden skapar säkra arbetsplatser längs vägarbeten, byggnationer, anläggningar, järnvägar och andra infrastrukturprojekt. Vi erbjuder anpassade lösningar med omtanke om människors trygghet och arbetsmiljö. Vi tillhandahåller utrustning när och där det behövs, utför tjänster på plats samt utbildar våra kunders medarbetare i säkra arbetsplatser. Vi hjälper också till att säkra publika platser. Vårt syfte är att se till att människor kommer hem oskadda varje dag, oavsett om de jobbar på en arbetsplats eller bara passerar den. Vi finns idag på ett 70-tal platser i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland och Kanada och omsätter runt 1,8 miljarder SEK per år och har ca 800 anställda.

Vi söker nu en administratör till Kungens kurva. Kungens kurva ingår i Region Stockholm tillsammans med orterna Arlanda stad, Spånga, Södertälje, Uppsala, Veddesta och Västberga.  

OM TJÄNSTEN
Som administratör stöttar du verksamheten med administrativa uppgifter och förvaltar våra kundkontakter för att skapa goda affärsrelationer. Du arbetar dagligen med vårt ordersystem och fakturering.

Tillsammans med dina kollegor hjälper du våra kunder med deras behov av trafiklösningar via personliga möten, telefon- och mejlkontakt. Med hög serviceförmåga säkerställer du att kunden får rätt material och att allt faktureras. Arbete med hantering av återlämnat material samt övrig lagerhantering kan förekomma.

Tjänsten är heltid, dagtid med placering i Kungesn kurva. Vi arbetar som ett team där vi värdesätter flexibilitet, initiativtagande och noggrannhet. På Ramudden hjälps vi alla åt med det som behövs.

OM DIG
I rollen som administratör hos oss får du stor användning av din förmåga att vara lösningsorienterad. Du trivs med att sätta kunden i fokus och har en utpräglad känsla för service. Du förväntas kunna överblicka flera saker samtidigt och vara bra på att organisera och prioritera ditt arbete. B-körkort, goda administrativa kunskaper samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Ekonomiska kunskaper ser vi som meriterande.

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper och social kompetens i denna rekrytering.

VÅRA KÄRNVÄRDEN

Nära, drivna och omtänksamma

Vi jobbar nära våra kunder och är lyhörda för deras behov. Vi är drivna i vårt jobb och hittar nya smarta lösningar som bidrar till vår ledande ställning i branschen. Vi är omtänksamma och personliga i samarbetet med våra kunder.

DETTA ERBJUDER VI DIG
Som vår nya kollega kan du se fram emot ett framåtblickande företag med stor entreprenörsanda, en stark sammanhållning och en stabil arbetsplats. Vi vet att alla duktiga medarbetare är vår största tillgång. Därför satsar vi extra mycket på kompetensutveckling och fortbildning av alla i personalen.

Vi har även en friskvårdssatsning som vi kallar "Passion for health" med fokus på att vi skall må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare. Som medarbetare på Ramudden kan du ta del av många olika förmåner inom hälsa, friskvård och fritid.

Läs mer på https://www.ramudden.se/passionforhealth

Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Rekryteringen sker löpande, välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ramudden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2022
  • Ansök senast: 10 december 2022

Besöksadress

Brunnsvägen 20
None

Postadress

Brunnsvägen 20
Södertälje, 15242

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024