OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemanningsansvarig
Randstad söker en bemanningsansvarig som vill bidra till att utveckla organisationen inom affärsområdet Randstad Inhouse Services. Ta chansen och kom till oss och vidareutvecklas i ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag!
Dina arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter som bemanningsansvarig blir att organisera bemanningen hos vår uppdragsgivare Scania. Du blir operativt ansvarig för rekrytering, administration, löpande personalhantering samt uppföljning. Du säkerställer den dagliga bemanningen med fokus att ständigt utveckla och driva förbättringar i arbetsprocesserna hos uppdragsgivaren. Du bygger upp och bibehåller den långsiktiga relationen till kunden. Du kommer att arbeta i ett team med bemanningsassistenter och arbetsledare på plats hos Scania i Södertälje.
Din bakgrund
För att lyckas i rollen som bemanningsansvarig är erfarenhet av personalplanering eller personalansvar fördelaktigt samt erfarenhet av att bygga långsiktiga kund- och leverantörsrelationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundens verksamhetsområde och /eller servicebranschen. Det är mycket meriterande med erfarenhet från bemanningsbranschen. Meriterande är även erfarenhet av rekrytering inom industri/produktion. För rollen krävs högskoleexamen, gärna med inriktning emot kundens verksamhet samt B-körkort
Dina egenskaper
Om du drivs av ett stort engagemang och trivs med att arbeta i ett högt tempo kommer du att trivas hos oss. Din förmåga att hantera många ärenden samtidigt är god. Du har skinn på näsan, samtidigt som du agerar professionellt. Vidare gillar du struktur och ordning samt har goda administrativa kunskaper.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö. Randstads verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden ”good to know you”, som uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Södertälje
Sista ansökningsdatum: 26 februari 2017
Urval och intervjuer sker löpande, men senast den 26 februari vill vi ha din ansökan. Ansök via www.randstad.se. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Rydström, tfn 073-343 41 51.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström