Randstad söker en bemanningsassistent

Arbetsbeskrivning

Randstad söker en bemanningsassistent inom affärsområdet Randstad Inhouse Services, med placering hos vår uppdragsgivare i Göteborg. Ta chansen och kom till oss och vidareutvecklas i ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som bemanningsassistent är din huvudsakliga uppgift att supportera bemanningsansvariga i det dagliga operativa arbetet med att organisera bemanningen hos vår uppdragsgivare inom fordonsindustrin. Arbetet innefattar bland annat orderläggning, bokningar i IT-system, frånvarohantering och delansvar för den dagliga dialogen med kund, kandidater samt konsulter. Du kommer även vara behjälplig med att sköta konsult- och utbildningsadministration, söka efter nya konsulter samt vara delaktig i olika kundprojekt.
Du kommer att rapportera till vår Operations Manager på plats och arbeta i ett team med bemanningsansvariga och processutvecklare på plats hos kund.



Din bakgrund
För rollen som bemanningsassistent krävs att du har erfarenhet från industri samt administrativt arbete. God industrivana och telefonvana är starkt meriterande. Gymnasieexamen inom relevant område, goda datorkunskaper samt B-körkort är ett krav likväl som goda kunskaper i engelska. Flexibilitet är också en mycket viktig egenskap.
 

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen som bemanningsassistent arbetar du strukturerat med administration och har förmågan att vara flexibel i ett högt arbetstempo. Du tycker om att skapa relationer och prioriterar i första hand kunden, kandidaterna och konsulterna. Du är positiv, engagerad och driven samt tycker om att ta initiativ till förbättringar. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner.
Intervjuer kommer att ske löpande varför vi gärna ser din ansökan redan idag.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö. Randstads verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden ”good to know you”, som uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Tillsvidare Heltid
  • Publicerat: 13 april 2016

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024