R&D Business Support till kund inom automotive

R&D Business Support till kund inom automotive

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som besitter en stor förmåga till att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt ihop med att du har en god kommunikativ förmåga med ett strukturerat och ordningsamt arbetssätt. Trivs du dessutom i en stimulerande och föränderlig miljö kan denna tjänst vara något för dig!

OM TJÄNSTEN
Vår kund inom automotive branschen söker nu efter deras nästa R&D Business Support. En tjänst med fokus på internt nätverkande med flertalet olika avdelningar så som finans och R&D. Du kommer bland annat administrera möten men framförallt hantera mycket ekonomidelar som inköp, good recieved och supplier relationship management. Med tiden kommer du även hantera andra administrativa uppgifter så som uppdateringar i interna system både kopplat till ekonomi och ren administration.
Du kommer ha flertalet olika kontaktytor i rollen, bland annat med finans och inköp.

Vi ser att du bör besitta en hög kommunikativ förmåga, vara utåtriktad och ha en vilja att lära dig mer samt vara strukturerad och ordningsam.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående med en omfattning om 100%. Uppdraget sträcker sig om minst 6-12 månader. Du får veta mer om kunden i ett nästa steg.

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet från en snarlik tjänst med fokus på administration.
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning - gärna inom ekonomi
- Har grundläggande systemkunskaper - du kommer arbeta i interna system samt hela Officepaketet
- Har obehindrade kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift - engelska är koncernspråket

Det är meriterande om du har
- Arbetat inom automotive branschen
- Grundläggande kunskaper inom ekonomi

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Förändringsbenägen
- Stresstolerant
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2024
  • Ansök senast: 18 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kommunvägledare till Kontaktcenter, vikariat

Kommunvägledare till Kontaktcenter, vikariat

19 september 2024

Kommunikationsstöd

Kommunikationsstöd

18 september 2024

18 september 2024

Energiadministratör - projekt 1 år

17 september 2024