OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nästa steg i din Real Estate/Retail karriär? Är du strukturerad och har ett öga för detaljer? Då kanske det är dig vi söker! Vi expanderar och letar nu efter en Real Estate Coordinator till vårt team.
DIN ROLL
Tjänsten som Real Estate Coordinator är en dynamisk roll där du kommer jobba med administration i våra system kopplade till våra lokaler och ha löpande kontakt med olika aktörer.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Real Estate Coordinator är du ansvarig för att bland annat hantera hyresavtal, omsättningsredovisning månadsvis, sprida information och ta fram olika rapporter. Du säkerställer koordination och arkivering av hyresavtal samt att vi inte missar några kritiska datum när det gäller förnyelse/avslut av hyresavtal. Du utför beställningar inför nyöppningar och förflyttningar av butik och ansvarar för att allting är redo vi en eventuell öppning. Förkommande uppgifter vid öppning är exempelvis att säkerställa att elavtal, larm, fönsterputs, kassaskåp, lagervagnar och palldragare är på plats. Du sammanställer rapporter, presentationer och information till externa parter och interna avdelningar såsom Finans, Real Estate m.m. för att säkerställa att till exempel butiksöppningar sker i tid. Vi finns idag i Sverige, Norge, Danmark och kommer under 2022 att öppna upp även i Finland. I dagsläget har vi närmare 150 butiker i Norden som du tillsammans med ditt team stöttar.
KVALIFIKATIONER
Flera års erfarenhet av en liknande roll.
Erfarenhet av Retail/Real Estate är meriterande
Mycket goda kunskaper i MS Officepaketet, speciellt Excel
Flytande engelska i tal och skrift, övriga nordiska språk är meriterande.
Du motiveras av att kontinuerligt utvecklas och förbättra saker och ting varje dag i en snabbföränderlig miljö. Vi ser gärna att du är en strukturerad, serviceinriktad, flexibel och ordningsam person som trivs med att administrera och supportera. Du har förmåga att koordinera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen har du förmåga att se till detaljer och förstår vikten av att förhålla sig till deadlines.
VAD HAR VI ATT ERBJUDA?
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en spännande bransch och i ett bolag som har en mycket positiv utveckling och stark tillväxt. Du välkomnas till ett team med engagerade kollegor bestående av 3 personer, där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter samtidigt som man hjälps åt vid behov och bidrar till Rituals fortsatta framgång. Som anställd på Rituals har du stora möjligheter att växa och få ta ansvar. Du är placerad på vårt huvudkontor på Östermalm/City.
VÅRA RITUALER
“Vi är inte här för att sälja skönhet, vi är här för att du ska må bra!” Raymond Cloosterman, CEO Rituals.
Rituals vill hjälpa dig att slå ner på takten i ditt stressiga liv, att skapa meningsfulla stunder och att påminna dig om att uppleva dessa stunder med glädje.
Vår ambition är att bli världens främsta varumärke inom kosmetik. Och för det behöver vi passionerade, energiska, ambitiösa och drivna människor som hjälpa oss att uppnå våra mål. Det här kan kännas som en paradox, men inom vårt företag kompletterar meningsfullhet och prestation varandra som yin och yang.
Människor är de ultimata ambassadörerna för vårt varumärke.
INTRESSERAD?
Om du är intresserad av tjänsten och din profil matchar den profil vi söker, ser vi fram emot din ansökan via vårt rekryteringssystem. Att hitta kandidater med rätt kompetens och värderngar är väldigt viktigt för oss. Ansök redan idag, urval sker löpande.
För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Tjörnemo
0703484859
VD Axel Alm
08-7612626
Moa Johansson
ansokan@misa.se
Försäljningschef Anders Jansson
040-358300
VD Peter Carlsson
040-358300
Personalchef Henrik Lundback
225-35802
Affärsrörelsechef Jonas Nyberg
0225-35813
Produktionsledare Tommie Andersson
070 255 21 73
Enhetschef Lina Werning