Real Time Manager - Finsktalande

Real Time Manager - Finsktalande

Arbetsbeskrivning

Vill du vara den som tar företagets prestationer till nästa nivå genom att navigera i realtidens utmaningar och möjligheter? Då är det dags att omfamna rollen som Real Time Manager!

Vi söker nu en engagerad och analytisk Real Time Manager som vill vara med och bidra till det dagliga operativa arbetet inom verksamheten. Du kommer ha en betydande roll i att upprätthålla verksamhetens kapacitet genom att hantera servicenivåer i realtid och minimera påverkningar. Om du är driven och självgående individ med analytiska färdigheter och förmåga att fatta beslut under tidspress, är detta rätt roll för dig.

I rollen som Real Time Manager kommer du främst att jobba mot vårt nya förvärv Nesenta. Nesenta är vår finska verksamhet som är en ledande aktör i landet.

Tjänsten utgår från Linköping. Huvudsakligen på plats men hemarbete kan förekomma. Arbetstiderna är varierande, huvudsakligen dagtid.

Dina huvudsakliga ansvarsområden

• Övervaka köer och prioritera uppgifter i realtid beroende på volym och servicenivåer
• Säkerställa efterlevnad av schema
• Optimera bemanningen efter behov och prognoser
• Analysera utfall och nyckeltal
• Föra diskussioner med Workforce Management (WFM) om schemaläggning i stort och vad som kan förbättras

Din profil

• Flytande kunskaper i finska och svenska, både i tal och skrift
• Utmärkta muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter
• Goda tekniska kunskaper
• Kunskap om KPI:er inom operativ verksamhet
• Erfarenhet av att arbeta i en snabbrörlig miljö och hantera utmaningar
• Erfarenhet av kundservice eller liknande arbete

Som person har du lätt att förutse problem och ta fram effektiva och genomförbara lösningar. Du har ett metodiskt och systematiskt arbetssätt med en förmåga att planera och prioritera för att nå satta mål. Du anpassar och förhåller dig till nya förändringar och omständigheter för att möta organisationens olika utmaningar. Du är dessutom duktig på att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya förändrings- och utvecklingsinsatser. Vidare är du en god kommunikatör som förmedlar information tydligt och enkelt, både muntligt och skriftligt.

Vi erbjuder dig

En spännande roll i ett bolag under tillväxt och med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett kompetent team med stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdatum är 2023.10.22, observera dock att urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.

Anställningsstart enligt överenskommelse. För mer information om tjänsten vänligen kontakta COO Gabriel Henriks gabriel.henriks@releasy.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med ca 20 uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024