Receipts Administrator

Arbetsbeskrivning

Att arbeta på Benify är synonymt med att vilja ge medarbetare en bättre livskvalitet via vår förmånsplattform. Vi hjälper organisationer över hela världen att bli ännu bättre arbetsgivare genom vår förmånslösning, som inte bara stärker bandet till deras medarbetare, utan också fungerar som en plattform för engagemang och support. Ett företag är bara så bra som människorna i det. Hos oss får du chansen att påverka organisationers sätt att skapa positiva relationer med sina medarbetare.

Inför högsäsongen söker vi nu en Receipts Administrator till gruppen Receipts Administrators. Är du en person som blir exalterad av tanken att få arbeta i en miljö med högt tempo, där struktur och effektivitet genomsyrar arbetet? Då kan detta vara tjänster för dig!

Din roll som Receipts Administrator
Som Receipts Administrator kommer du att arbeta med Benifys post- och kvittohantering samt kringliggande administration. Varje dag mottar vi stora volymer med fysisk post, samt digitala kvitton från medarbetare hos våra kunder. Ditt uppdrag är att tillsammans med gruppen öppna posten, granska, dokumentera och arkivera dessa. I arbetet ingår även att informera avsändaren om underlaget är godkänt eller ej, och vid behov begära kompletterande underlag. Vi är en tight grupp som gärna umgås både på kontoret och efter arbetstid. Vi älskar det vi gör, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans. Vill du bli en del av vårt gäng?

Tjänsten kommer även innebära:

• Öppna och sortera inkommande post från medarbetare hos våra kunder
• Hantera kvittounderlagen samt dokumentera och arkivera dessa
• Informera avsändaren via e-post och meddela om underlaget är godkänt eller ej
• Samarbeta med andra avdelningar på Benify för att hålla dig uppdaterad om de senaste reglerna gällande godkända friskvårdsaktiviteter
• Tillkommande administrativa uppgifter

Vem är du?
Vi söker dig som är stresstålig, ansvarsfull, noggrann och effektiv. Benify sätter stort värde på teamkänsla och samarbete, framåtanda och flexibilitet. Vi hoppas att du tycker om att arbeta mot mål då vi mäter vår framgång regelbundet i form av olika statistiska mätbara mål.

Vi ser att du som söker har:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Har viss administrativ erfarenhet
• Kan svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av service från butik, hotell, restaurang eller liknande arbete är meriterande

Praktisk information
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Enligt överenskommelse
Plats: Apelbergsgatan, Stockholm

Låter tjänsten som Receipts Administrator intressant?
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att söka redan idag. Du söker snabbt och enkelt med din Linkedin-profil. Har du frågor om rollen eller hur det är att jobba på Benify? Kontakta suzanne.broeders@benify.com (Manager of Customer Service)

Vi på Benify är måna om att erbjuda en trygg, säker och transparent rekryteringsprocess. Som en följd av COVID-19 har vi uppdaterat och digitaliserat våra rutiner ytterligare. För att du som kandidat ska känna dig extra trygg i kontakten med oss har du nu möjlighet att välja om du vill genomgå en digital eller fysisk rekryteringsprocess. Säkerhetstänket följer förstås även med i vår onboarding. Om du blir erbjuden en roll hos oss kommer du att genomgå en digital introduktion, i kombination med dagar på plats på vårt kontor, där vi självklart rättar oss efter Folkhälsomyndighetens riktlinjer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Benify
  • 4 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2021
  • Ansök senast: 26 oktober 2021

Besöksadress

Banérgatan 16
None

Postadress

Banérgatan 16
Stockholm, 11523

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024