Receipts Administrator till Benify!

Arbetsbeskrivning

Benify söker nu ytterligare stjärnor till vår härliga kundservice inom gruppen Receipts Administrators.

Är du stresstålig, noggrann och effektiv? Trivs du med att arbeta i grupp i ett högt tempo?

Då kan det vara dig vi söker!

Vi är en tight grupp som gärna umgås både på kontoret och efter arbetstid. Vi älskar det vi gör, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans.

OM TJÄNSTEN
Som Receipts Administrator kommer du att arbeta med Benifys post- och kvittohantering samt kringliggande administration. Varje dag mottar vi stora volymer med fysisk post, samt digitala kvitton från medarbetare hos våra kunder. Ditt uppdrag är att tillsammans med gruppen öppna posten, granska, dokumentera och arkivera dessa. I arbetet ingår även att informera avsändaren om underlaget är godkänt eller ej, och vid behov begära kompletterande underlag.

Dina arbetsuppgifter:

• Öppna och sortera inkommande post från medarbetare hos våra kunder
• Hantera kvittounderlagen samt dokumentera och arkivera dessa
• Informera avsändaren via e-post och meddela om underlaget är godkänt eller ej
• Samarbeta med andra avdelningar på Benify för att hålla dig uppdaterad om de senaste reglerna gällande godkända friskvårdsaktiviteter
• Tillkommande administrativa uppgifter

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är stresstålig, ansvarsfull, noggrann och effektiv. Benify sätter stort värde på teamkänsla och samarbete, framåtanda och flexibilitet. Vårt mål som företag är ”world domination” – ett mål vi hoppas att du vill dela med oss. Vi hoppas att du tycker om att arbeta mot mål då vi mäter vår framgång regelbundet i form av olika statistiska mätbara mål.

Vi ser att du som söker har:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Har viss administrativ erfarenhet
• Kan svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av service från butik, hotell, restaurang eller liknande arbete är meriterande

Start: 14/10-19
Omfattning: Heltid, Allmän visstid 20191014 - 20200331 med chans till förlängning
Plats: Östermalm, Stockholm
Platser: 2
Kontaktperson: Malin Edlund, Team Leader

ANSÖKAN
Brinner du för administration? Vill du följa med på vår resa mot att erövra världen? Klicka på ”Ansök” nedan för att snabbt och enkelt anmäla ditt intresse. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att ansöka! Tjänsten kan komma att tillsättas före sista datum.

OM BENIFY
Benify är Europas snabbast växande HR-Tech bolag. Vi erbjuder en unik produkt som gör organisationer till bättre arbetsgivare. Vi hjälper våra kunder över hela världen med den aktuella utmaningen att bli attraktivare arbetsgivare och i dagsläget används vår produkt av drygt 1 400 000 medarbetare på över 1500 bolag.

I dag är vi ca 350 extraordinära kollegor placerade på 9 kontor runt om i Europa. Vår främsta fokus nu är fortsatt tillväxt och att bli en global spelare inom området Employer Branding och Compensation & Benefits.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Benify Stockholm
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 26 augusti 2019

Besöksadress

Banérgatan 16
None

Postadress

Banérgatan 16
Stockholm, 11523

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024