OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att arbeta på Benify är synonymt med att vilja ge medarbetare en bättre livskvalitet via vår förmånsplattform. Vi hjälper organisationer över hela världen att bli ännu bättre arbetsgivare genom vår förmånslösning, som inte bara stärker bandet till deras medarbetare, utan också fungerar som en plattform för engagemang och support. Ett företag är bara så bra som människorna i det. Hos oss får du chansen att påverka organisationers sätt att skapa positiva relationer med sina medarbetare.
Inför högsäsongen söker vi nu flera Receipts Administrators till Benifys huvudkontor i centrala Stockholm! Är du en person som blir exalterad av tanken att få arbeta i en miljö med högt tempo, där struktur och effektivitet genomsyrar arbetet? Då kan detta vara tjänster för dig! 🚀
Vill du bli en Benifyer?
Som Receipts Administrator kommer du att arbeta med Benifys post- och kvittohantering samt kringliggande administration. Varje dag mottar vi stora volymer med fysisk post, samt digitala kvitton från medarbetare hos våra kunder. Ditt uppdrag är att tillsammans med gruppen öppna posten, granska, dokumentera och arkivera dessa. I arbetet ingår även att informera avsändaren om underlaget är godkänt eller ej, och vid behov begära kompletterande underlag.
Tjänsten kommer även innebära:
• Öppna och sortera inkommande post från medarbetare hos våra kunder
• Hantera kvittounderlagen samt dokumentera och arkivera dessa
• Informera avsändaren via e-post och meddela om underlaget är godkänt eller ej
• Samarbeta med andra avdelningar på Benify för att hålla dig uppdaterad om de senaste reglerna gällande godkända friskvårdsaktiviteter
• Tillkommande administrativa uppgifter
Så här passar du in 🧩
Vi söker dig som är stresstålig, ansvarsfull, noggrann och effektiv. Benify sätter stort värde på teamkänsla och samarbete, framåtanda och flexibilitet. Vi hoppas att du tycker om att arbeta mot mål då vi mäter vår framgång regelbundet i form av olika statistiska mätbara mål.
Vi ser att du som söker har:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Har viss administrativ erfarenhet
• Kan svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av service från butik, hotell, restaurang eller liknande arbete är meriterande
Praktisk information
Start: Så snart vi finner vår perfekta match! 🕵️♂️ men gärna i augusti
Omfattning: Heltid, visstidskontrakt till 2022-12-31 & Heltid under oktober månad, med möjlighet att jobba extra under hösten.
Plats: Apelbergsgatan, Stockholm
Låter tjänsten som Receipts Administrator intressant?
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att söka redan idag. Du söker snabbt och enkelt med din Linkedin-profil. Har du frågor om rollen eller hur det är att jobba på Benify? Kontakta erik.tagiev@benify.com (Manager of Customer Service Operations).