OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trygga Hem är ett rikstäckande säkerhetsföretag och en av de största leverantörerna av larmsystem till privatpersoner i Sverige. Trygga Hem är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vår affärside är att erbjuda kvalitetsprodukter och tjänster till lite lägre priser än våra konkurrenter. Trygga Hem finns med egen personal i Stockholm, Göteborg och Malmö och vi söker nu en receptionist till huvudkontoret i Stockholm. Din huvudsakliga uppgift som receptionist/administratör kommer att vara att via telefon serva företagets kunder. Tjänsten kommer även innefatta administrativa uppgifter såsom registrering och arkivering av avtal, ansvara för att kontakten med larmcentralen fungerar, orderhantering, fakturering, kund- och leverantörsreskontra och att assistera kollegor vid behov. Du får ett omväxlande jobb med många kontakter både internt och externt. Detta ställer krav på att du är en god och effektiv kommunikatör. Du ska tycka om att arbeta i grupp, ha erfarenhet av försäljning och kundtjänst, vara mycket serviceinriktad och angelägen om att etablera och underhålla goda kundrelationer. Som person bör du vara nyfiken och ha lätt för att sätta dig in i nya sammanhang. Du har en trevlig telefonröst, är serviceinriktad och har kunden i fokus. Du är prestigelös och är en utpräglad grupp-människa. Du trivs med att ha mycket kundkontakt och har även skinn på näsan. Vi söker dig med eftergymnasial utbildning kompletterat med några års arbetslivserfarenhet från liknade arbetsuppgifter. Tjänsten skall tillsättas omgående.