Reception- och kontorsansvarig till Malmö

Arbetsbeskrivning

Om oss
Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är ca 600 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Vi kan ge dig en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger oss ditt engagemang. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa!

Om tjänsten
Rollen som Reception- och kontorsansvarig har det övergripande ansvaret för vår reception och vårt kontorslandskap i Malmö. Du blir den som ger första intrycket till den som träder in genom våra dörrar, till dina kollegor såväl som externa besökare

Du kommer ingå i vårt backoffice-team med kollegor inom kundtjänst, uthyrning och hyresadministration

Utöver service och välkomnande av besökare så kommer du även att:

- Öppna och stänga receptionen morgon och kväll.

- Stöd till ledningsgrupp i att skapa och bibehålla en trivsam arbetsmiljö på kontoret


- Hantera lokalrelaterade frågor så som uppföljning av städ


- Förbereda inför och hjälpa till vid möten, interna och externa events


- Ansvara för kontakten med leverantörer och hantera beställningar av bland annat kontorsmaterial samt administration kopplat till detta

- Post- och budhantering

- Övriga administrativa uppgifter så som systembehörigheter, hantering av parkeringstillstånd, nyckel- och taggbehörighet



Tjänsten passar dig som trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, då rollen innebär att vara behjälplig där behovet finns.

Rollen är ny hos oss och du kommer därför själv få att bidra till rollens struktur. Därför är det också viktigt att du känner dig bekväm med och trivs i en miljö där strukturer inte är satta, du blir istället här den som är med i att sätta rutiner och utveckla rollen!

Vi söker dig som
- Har minst ett års erfarenhet av liknande roll där du haft ansvar för reception men även hanterat kontorsrelaterade frågor
- Har goda kunskaper i svenska, i tal så väl som i skrift
- Körkort B


Som person är/har du

- God kommunikativ förmåga
- Är initiativtagande
- Är lösningsorienterad och kommer med nya perspektiv och rutiner som leder till kontorets utveckling.
- God struktur


Övrig information
- Placering: Malmö
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
- Arbetstider: 8 timmar/ dag, arbetstider kommer variera mellan 07.00 - 18.00
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt början av oktober


Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bredablick Förvaltning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2021
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024