Reception & Servicedesk.

Reception & Servicedesk.

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Älskar du att kommunicera med människor, som kan komma från jordens alla hörn, sprider du glädje med ditt leende och din utstrålning, då är det dig vi söker.
Konsultuppdraget startar omgående för att vara till året slut, men det kan finnas chans till förlängning.
Arbetstiden är schemalagd 8 timmar per dag, mellan kl. 07.30 och kl. 17.30.


SÖKORD: reception, receptionist, växel, administration, fakturor

Om verksamheten
Facilities avdelningen:
Som receptionist kommer du att tillhöra avdelningen Facilities Services, som inkluderar bland annat; reception men även restaurang/matsalsfunktionerna och lokalvård.
Resterande funktioner som post och gods, vaktmästeri, flyttar, säkerhet mm ingår i Facilities Premises och Security.
Avdelningarna ansvarar för att ge och bibehålla en hög intern servicenivå samt en bra och stimulerande arbetsmiljö för Axis anställda i Lund.


Mer om tjänsten
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att representera Axis genom att ta emot och hantera besök, telefonsamtal, e-mails och intern ärendehantering.
Arbetet kommer också att innebära siffergranskning och kontering av fakturor, administration, viss teknisk växeladministration och diverse andra kontorsgöromål.
Egna ansvarsområden inom funktionen servicedesk kan också förekomma.
Vid behov får du även hjälpa till med de andra funktionerna inom Services (mat & dryck och konferens).

Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av internationella miljöer och möten samt att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Rollen handlar mycket om att kommunicera med människor och det är därför viktigt att du har goda skriftliga och verbala kunskaper i både svenska och engelska. Vi tror även att du har goda allmänna datorkunskaper och behärskar Officepaketet. Att ha arbetat med liknande uppgifter tidigare är ett krav. Självklart är du personen som är utåtriktad och service-minded person som kan vara Axis ansikte utåt och förmedla en positiv bild av företaget.

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 23 maj 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024