receptionist

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter: Du ska, tillsammans med en annan medarbetare, ansvara för socialförvaltningens reception, svara i telefon, ta emot besökare, arkivera, kontera fakturor samt hjälpa till med övriga förekommande kontorsgöromål. Krav: Lämplig gymnasieutbildning/motsvarande, gärna erfarenhet av receptionsarbete eller annat servicearbete, ha god samarbetsförmåga samt kunna "ta" medarbetare i olika situationer. Vi vill att Du har några års arbetslivserfarenhet och besitter en personlig mognad. Tjänsten är på 75% och ska tillträdas februari/mars 2008.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Socialförvaltningen
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 28 december 2007
  • Ansök senast: 11 januari 2008

Postadress

Storgatan 13
Mellerud, 46480

Liknande jobb


Receptionist - Behovsanställning

Receptionist - Behovsanställning

5 november 2024

Extraarbete som receptionist

Extraarbete som receptionist

5 november 2024

Kommunvägledare till Servicecenter

Kommunvägledare till Servicecenter

5 november 2024