OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionist vid BMC-administrationen 100 %.
Arbetsuppgifter: Arbete i BMC-reception och kansli.I receptionen assisterar vi anställda, studenter och besökare med information, utlämnar och programmerar passerkort, bokar lokaler, säljer profilprodukter, kopieringskort mm.Huvudsakliga arbetsuppgiften är receptionsarbete men även kunna assistera i ekonomigöromål.Receptionen är en central funktion för hela BMC där det finns 1500 anställda och ca 3000 studenter så besöksfrekvensen i receptionen är stor.Ytterligare administrativa uppgifter kan tillkomma vid särskild arbetsbelastning.
Kvalifikationskrav: Serviceinriktad, noggrann, effektiv och stresstålig.Kunna arbeta självständigt och kunna prioritera.Kunnig datoranvändare.Behärska svenska och engelska i tal och skrift.Kunskap om ekonomisk redovisning.
Meriterande i övrigt: Behörighet till Raindance och Uppdoc.Kännedom om forskning och utbildning inom universitetet.Kännedom om BMC:s organisation och de olika verksamheterna på BMC.
Universitetet eftersträvar en jämnare könsfördelning och män inbjuds särskilt att söka denna anställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Grundström, Saco-rådet
018-471 5380
Carin Söderhäll, TCO/ST
018-471 1997
Stefan Djurström, Seko
018-471 3315
Annette Weyde, OFR/ST
018-471 00 00 (vxl)
Halina Hohethal
018-471 00 00 (vxl)
Kajsa Angerdal Skoglund
Martin Wahlén, bitr kanslichef
+46 18 4711881
Stellan Sandler, vicerektor
+46 18 4714430