OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget grundades 1997 och har idag drygt 250 anställda med en omsättning på ca 250 MSEK.De närmaste åren räknar vi med en fortsatt kraftig tillväxt.Företaget är idag etablerat i Göteborg, Stockholmsregionen och i västra Skåne.Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt att ta marknadsandelar, växa och vara lönsamt.Vi söker nu en Receptionist som skall ansvara för kundmottagning, administration samt koordinera extrapersonal.Du agerar som spindel i nätet, dvs.koordinerar löpande arbetet internt samt med externa leverantörer på Malmökontoret.Arbetet kräver planering, långsiktighet och proaktivitet. ARBETSUPPGIFTER: - Ta emot besökare med ett strålande leende - Agera receptionist - Ansvara och säkerställa att kontoret hålls öppet under gällande öppettider - Personalledning och schemaläggning för extrapersonal: information om företaget, grund - och vidareutbildning i nya arbetssätt, lönerapportering, intervjuer av ny extrapersonal.- Ansvara och säkerställa att det är rent och snyggt på kontoret samt t.ex. byta glödlampor - Kontaktperson gentemot externa leverantörer samt attestering av leverantörsfakturor - Att sköta all inventering.Inköp och beställning av kontorsmateriel och förbrukningsvaror, inköp för interna events, t.ex. priser, förfriskningar m.m. - Ansvarar för in- och utgående post - Koordinerar visningsmaterial för mäklare och koordinatorer, vara behjälplig vid krissituation - Hålla dialog och koordinera verksamheten tillsammans med säljstöd - Ser till att tillträdesinformation skrivs ut och att arkivering av bostäder sköts.- Ansvar och skötsel, redovisning av handkassan - Intern hjälp till inringande mäklare Obekväm arbetstid i form av kvälls- och helgarbete förekommer PERSONLIGA EGENSKAPER: - Noggrann och administrativt lagd - Initiativrik och serviceinriktad - Självgående och inte rädd att hugga i, då rollen ställer krav på flexibilitet - Positiv och professionell i ditt bemötande gentemot kunder
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se