OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker nu för kunds räkning en receptionist med omgående start. Kunden arbetar inom konsultbraschen och har sina lokaler på Hisingen. Arbetsuppgifter - Ansvar för telefoni och inkommande telefonsamtal. - Ta emot besökare. - Sköta posten - Beställa och ta emot bud. - Bokning av konferenslokaler. - Beställa luncher, blommor, taxi m.m. - Övrig administrativ assistans till kontoret, såsom att beställa visitkort, uppdatera personallistor, hantera handkassa, utskick, ansvara för att det är ordning i kök och lokaler m.m. Vi söker dig som är mycket serviceinriktad och har en hög administrativ förmåga. Du är noggrann och strukturerad samt har goda datorkunskaper (Word, Excel, PP och Outlook). Vidare är du duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Erfarenhet av någon växel är meriterande. Du som söker söker ska vara ansvarsfull, flexibel, ha förmåga att ta egna initiativ och ha en utpräglad servicekänsla. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376
0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386
0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist
CM Emma Isaksson
031-3523389
0701-617357