OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionister sökes till Adeccos uthyrningsverksamhet!Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områderna: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco Office & HR söker receptionister som vill arbeta som ambulerande konsulter, vilket innebär att du kommer att vara ute på uppdrag med varierande längd hos våra olika kunder i Stockholm. Arbetsuppgifter Sedvanliga receptionistuppgifter där mestadels av arbetet innebär att svara i telefon och ta emot besökare.Utöver det tillkommer uppgifter som posthantering, beställa kaffe och frukt, beställa/ta emot bud samt assistera övrig personal med enklare kontorsgöromål.Vem söker vi?Vi söker dig som tidigare arbetat som receptionist och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du är självständig, ansvartagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.Du är en van dataanvändare och behärskar Officepaketet.Du har även goda språk- och kommunikationsfärdigheter samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift Vad erbjuder vi dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen.