OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LAHOLMSHEM
Möjligheternas boende
Laholmshem AB är ett kommunalt bostadsföretag verksamt i Laholms kommun.Bolaget förvaltar f n 1.579 bostadslägenheter och har under senare år genomfört en omorganisation som ett led i en utvecklingsprocess.Kontoret består av åtta medarbetare.
Vi söker en
RECEPTIONIST
i kundtjänsten, heltid
Vår nuvarande receptionist har gått vidare i karriären därför behöver vi en ersättare.
Befattningen som receptionist innebär att i vår kundtjänst vara vårt "ansikte utåt" och ta emot besökande vid disk och telefonsamtal från intresserade kunder som vill hyra lägenheter samt samtal och förfrågningar från befintliga hyresgäster.Arbetsuppgifterna består även av vissa registreringsuppgifter, ekonomifunktioner och andra sedvanliga receptionisttjänster samt diverse allmänna kontorsgöromål.
Dina kvalifikationer bör lämpligen vara utbildning på lägst gymnasienivå.Goda datakunskaper är viktigt.Erfarenhet från arbete i servicesektorn samt kunskaper från likvärdiga arbetsuppgifter är meriter.Du skall som person i hög
grad vara serviceinriktad, ansvarsfull och ha god initiativförmåga samt givetvis tycka om att ha kontakt med andra människor.
Gällande löneavtal mellan Fastigo och Sveriges Kommunaltjänstemannaförbund SKTF tillämpas.Löneanspråk skall anges i ansökan.
Tillträdesdag är så snart som möjligt efter överenskommelse.
Upplysningar lämnas av verkställande direktör Ingvar Folkesson tel 0430-151 14.
Skicka din ansökan senast fredagen den 31 oktober 2008
Laholmshem AB
G:a Stationshuset
312 80 Laholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundtjänstchef Jonas Eklöf
0430-15110
Operativ städchef Birgitta Magunsson
0709-384788