OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark Assistans är en servicepartner i personlig assistans.Företaget startades 1992 och är pionjären i branschen.Idag är vi 30 medarbetare och arbetar i nya fräscha lokaler i Solna Business Park med goda förbindelser till kommunala färdmedel (T-bana Sundbybergs Centrum, pendel Sundbybergs station). Arbetsuppgifter Som Särnmarks receptionist ansvarar du för reception och telefonväxel.I arbetsuppgifterna ingår därutöver att ta hand om besökare, posthantering, skötsel av kontorets växter samt att se till att det är ordning och reda på kontoret.Du är även en resurs för de olika avdelningarna i administrativa göromål samt med förberedelser vid kundaktiviteter och utbildningsdagar.Vi ser att receptionen är ett bra sätt att lära känna företaget och att det därmed kan bli en bra plattform för nya spännande uppdrag inom företaget. Kvalifikationer Då receptionen är företagets ansikte utåt är det angeläget med en god känsla för bemötande och service.Vidare är det viktigt att receptionisten är självgående, positiv och prestigelös samt har en mycket god förmåga att göra egna prioriteringar.Arbetsuppgifternas karaktär innebär att du måste klara av snabba omställningar. Du ska kunna uttrycka dig mycket väl i tal och skrift samt ha god förmåga att förstå talsvårigheter.Vi vill att du har ett intresse för vårt verksamhetsområde, ett öppet och fördomsfritt förhållningssätt och en stark känsla för människors integritet. Omfattning Den utlysta tjänsten är en timanställning med 1,5 dagars arbete per vecka.Fredagar, heldag, samt tisdagar, eftermiddagar. Tillträde är från och med september.
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74