OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se
Vi söker just nu för en kunds räkning en person som kan arbeta som receptionist, Samt enklare kontorsarbete, som kunden efterfrågar.
ARBETSUPPGIFTER:
Du kommer i första hand att svara i telefon och vara deras ansikte utåt.
Andra förekommande kontors- och administrativa arbetsuppgifterna ingår.
KUNSKAPER OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET:
* Du ska ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och en trevlig telefonröst.
* Du måste kunna uttrycka dig väl i tal och skrift när det gäller svenska språket.
* Goda kunskaper i Officepaketet
* Goda kunskaper i engelska och gärna ett språk till.
PERSONLIGA EGENSKAPER:
För att passa för tjänsten är det viktigt att du har en mogen personlighet. Vi ser gärna att du är servicemedveten och prestigelös samtidigt som du tar ansvar och är noggrann. Du har egenskaper som gör att du kan arbeta självständigt.
Vi ser fram emot att höra ifrån Dig!
- Lön enligt avtal.
- Heltid, dagtid
Välkommne att besöka oss på onsdagar då vi har Öppet Hus på kontoret, mellan kl. 8.30 -11.30, då du får träffa oss och kan lämna din cv och ditt personliga brev till oss.-
Kontaktpersoner på detta företaget
Pia Ekelund
042-400 70 01
Christina Fridolf
042-4007004
Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Christina Fridolf
042-4007004
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-400 70 03
Pia Ekelund
042-4007001
Säljare/Kontorsansvarig Gurre
042-4007004
Kundansvarig Guraj Saliev
042-400 70 04
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-4007003